Niet Saab wel leuk......
-
CADIFA
- Geregistreerd lid
Re: Niet Saab wel leuk......
En dan?
-
Red76
- Geregistreerd lid
Kijken!CADIFA schreef:En dan?
Knippen en plakken is niet nodig.
-
CADIFA
- Geregistreerd lid
Red76 schreef:Kijken!CADIFA schreef:En dan?
Sorry maar hij doet het niet
-
Red76
- Geregistreerd lid
RaarCADIFA schreef:Red76 schreef:Kijken!CADIFA schreef: En dan?
Sorry maar hij doet het niet
Dan moet het ff anders, ga naar:
http://www.nothingcoolhere.com/stuff/Pics/
En zoek
italiancarsalesman
Ik heb hem ook op mijn pc staan maar dan moeten we Sander ff inschakelen
-
robertw
je moet je voorstellen dat dit natuurlijk enigzins overdreven is, maar in de tijd dat ik nog de luxe had om nieuwe auto's te bestellen (lees: lease) ging ik altijd expres in mijn spijkerbroek en oud t-shirt. 3 van 4 keer werd ik compleet genegeerd. Natuurlijk niet bij mijn eigen O_e_ -dealer, daar stond de koffie al klaar. De renault dealer (Laguna) wilde mij niet eens een auto voor een proefrit meegeven, sorry, ik had slechts 37k besteden...
anyhow, leuk filmpje.
/rw
anyhow, leuk filmpje.
/rw
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Kennis van me is zo ooit eens geschoffeerd in een Mercedes dealership. Z'n kleren kwamen niet echt overeen met z'n portefeuille... Hij rijdt nu rond met een A6 Allroad V6. Pech voor die Mercedesjongensrobertw schreef:je moet je voorstellen dat dit natuurlijk enigzins overdreven is, maar in de tijd dat ik nog de luxe had om nieuwe auto's te bestellen (lees: lease) ging ik altijd expres in mijn spijkerbroek en oud t-shirt. 3 van 4 keer werd ik compleet genegeerd. Natuurlijk niet bij mijn eigen O_e_ -dealer, daar stond de koffie al klaar. De renault dealer (Laguna) wilde mij niet eens een auto voor een proefrit meegeven, sorry, ik had slechts 37k besteden.../rw
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Het leuke is dat de verkoper het over Pearl Harbor heeft en de Jappen met hun Toyota/Lexus maar zelf is hij aan het proberen deze man en vrouw een Audi te verkopen uit Duitsland.....
Als ik zo'n Audi zie bij deze acteur, de Niro, moet ik altijd aan Ronin denken. Toch een van de mooiste autofilms die ik ken.
Als ik zo'n Audi zie bij deze acteur, de Niro, moet ik altijd aan Ronin denken. Toch een van de mooiste autofilms die ik ken.