Designaward op Autoweek.nl
-
Reub
- Geregistreerd lid
Designaward op Autoweek.nl
Hi,
Op Autoweek.nl kan je nu meedingen naar leuke prijzen in de Designaward 2009.
In een aantal categoriën kun je je favoriete model kiezen, door het besbetreffende plaatje aan te klikken.
In de categorie met de stationwagons, heb ik de SAAB 9-3X aangeklikt.
Deze heb ik uiteraard ook overall winnaar laten worden.
Waarschijnlijk een kansloos antwoord, voor wat betreft de te winnen prijzen, maar wel weer een steuntje in de rug van ons geliefde merk.
Wie doet de prijsvraag ook?
Op Autoweek.nl kan je nu meedingen naar leuke prijzen in de Designaward 2009.
In een aantal categoriën kun je je favoriete model kiezen, door het besbetreffende plaatje aan te klikken.
In de categorie met de stationwagons, heb ik de SAAB 9-3X aangeklikt.
Deze heb ik uiteraard ook overall winnaar laten worden.
Waarschijnlijk een kansloos antwoord, voor wat betreft de te winnen prijzen, maar wel weer een steuntje in de rug van ons geliefde merk.
Wie doet de prijsvraag ook?
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
[]Dat is natuurlijk pure provocatie!
Als Morgan-liefhebber moet ik even opkomen voor het feit dat het geen non-design is. Inderdaad, het concept is stokoud, wat juist zijn charmes heeft. In Carros magazine stond er juist in dit kader een mooi verhaal over, vanwege het feit dat dit model al zo lang vrijwel ongewijzigd in productie is. Gezien de wachtlijsten - die er al jaren zijn - is het design nog steeds in trek. Verdere lofuitingen over het merk zal ik je besparen.
Overall lijkt de Morgan niet echt vernieuwend (gelukkig!). De 9-3x vormt misschien wel een goeie kandidaat als overall-winnaar.
Overall lijkt de Morgan niet echt vernieuwend (gelukkig!). De 9-3x vormt misschien wel een goeie kandidaat als overall-winnaar.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Non-Turbo
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid