Rijtest met de Audi A3 TDI 'Efficiency'!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

Rijtest met de Audi A3 TDI 'Efficiency'!

Bericht door davidjoost » di 08 jul, 2008 15:15

Ja jongens, ik blijf maar doorspammen met die tests van mij. Toch doe ik dat omdat jullie mij altijd van waardevol commentaar voorzien! :wink:

Bij deze dan, de Audi A3 TDI 'Efficiency'. Ik heb mijn aversie tegen diesels bij het beoordelen van deze auto even terzijde moeten schuiven... :oops:

http://www.autogetest.nl/index.php?comp ... &type=test

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie er van vinden...! :D

Groeten,

David Joost

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 08 jul, 2008 17:00

Dit zorgt voor een goed gevoel in wat de voorwielen doen.
Dit vindt ik een vreemde zin, voor de rest een prima test.

En wat is zo'n ding zuinig zeg!

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » di 08 jul, 2008 17:33

Prima test hoor, je hebt het er maar druk mee. Wel een paar kleine op en aanmerkingen links en rechts. Onder andere bij de conclusie: De Belangrijkste conclusie...; leest prettiger. Nog een paar van dat soort dingen.

Verder zijn de foto's wel oke. Ook hier nog een aanmerking. Bij de interieurfoto's zie je soms wat 'vette vingers' op knoppen, of wat stof op het stuur. Even een doekje er overheen voor de foto's oogt een stuk netter. Oog voor detail is wel leuk trouwens, het Econ-lampje brandt. ;)

C'est tout!

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » di 08 jul, 2008 19:40

ten tijde u deze test leest - de uitdrukking is 'ten tijde van' maar dat geeft iets als: ten tijde van het lezen van deze test .... dat bekt weer een stuk minder persoonlijk dan jouw anderszins goede opening - iets anders verzinnen.

Een tussen-kop ; "Efficient en sportief" - maar in de tekst: "De motor is daarentegen niet zo sportief van karakter" (wel optisch door onderstel, en spoiler en ook door weggedrag). Hmm.. is predikaat 'sportief' dan wel op zijn plaats?

RianKatoen
Geregistreerd lid

Bericht door RianKatoen » wo 09 jul, 2008 0:32

Afbeelding

:bluethumb: Zeer geslaagde foto naar mijn smaak...

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 11 jul, 2008 23:09

Goed verhaal, behoorlijk zuinig zonder allerlei toestanden.
Erg efficient systeem, komt goed uit de verf in je verhaal.

Vind alleen de vergelijking met de Prius wat merkwaardig, als je als doelstelling het milieu hebt genomen voor dat advies, tja, de prius haalt in de dagelijkse werkelijkheid absoluut niet de opgegeven waarden...

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » zo 13 jul, 2008 17:00

Aardig verhaaltje, alleen vind ik het een beetje vreemd dat je spreekt van "alu afwerking" ipv aluminium , en dat je het over een boardcomputer hebt, dat is toch een boordcomputer ;)

Plaats reactie