Bandentip

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
De Flok
Geregistreerd lid

Bandentip

Bericht door De Flok » do 05 jun, 2008 21:19

Ik heb nog een bandentip. Bij de keten die begint met een E en eindigt op uromaster, is een actie gaande waarbij de tweede Continental band voor de halve prijs is. Dus setje rondom is 4 voor 3.

Dit heb ik vandaag op de auto van m'n vader laten doen. 4 hagelnieuwe Continental Premiumcontact 2 erop laten leggen, voor een totaalprijs van 400 euri(205/55/16). En moet zeggen dat het een hele fijne band is. Erg stil en goede waterafvoer. Is in 2007 ook erg goed uit de ADAC-test gekomen(5 sterren, sehr empfehlenswert). Erg vriendelijke mensen ook, die daar werken. Goed bedrijf voor dit soort klussen.

Dus wie nog nieuwe banden nodig heeft, onthou even deze tip :wink: .

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » do 05 jun, 2008 21:40

25% korting op een band is WEINIG! :roll:
Bij een gemiddelde bandenboer hier in België krijg je gemakkelijk 30-40%!

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 05 jun, 2008 22:28

Mijn ervaring in Nederland is anders. En iedereen mag met de tip doen wat hij/zij wil natuurlijk :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 05 jun, 2008 22:56

Ja maar de prijzen in België zijn 150%, als je dan 30% korting krijgt is Thomas nog altijd beter uit :P

Is maar net hoe de prijs berekend wordt. ;)

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » do 05 jun, 2008 23:43

:lol:

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » wo 11 jun, 2008 12:21

Ik koop mijn banden altijd via autobandenmarkt.nl. Lekker goedkoop en opleggen bij aangesloten bedrijf bij jou in buurt.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 11 jun, 2008 12:29

Edwin mtb schreef:Ik koop mijn banden altijd via autobandenmarkt.nl. Lekker goedkoop en opleggen bij aangesloten bedrijf bij jou in buurt.
Voor dezelfde banden was ik via autobandenmarkt duurder uit. Dat heb ik ook heus wel onderzocht :wink:

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » wo 11 jun, 2008 17:14

banden kan je het beste in duitsland kopen ! scheelt heel veel... kan je dezelfde banden met velgen voor minder krijgen ;)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 11 jun, 2008 17:32

Nou ik betwijfel het. Daarnaast heb ik niet het geouwehoer van bestellen via internet, wachten op bezorging, naar een bandenhandel gaan die er eigenlijk geen zin in heeft en dus moet je veel betalen voor montage. Nee, werkt geweldig voor misschien die 5 euro die je bespaart.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 11 jun, 2008 20:36

Goh, ik had 4 nieuwe goodyears om de Viggens voor 400 euro via mijn garage... onwijs brede sloffen, ik weet alleen de maat niet...

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 11 jun, 2008 21:01

Zal dat niet iets van 225/45/17 zijn?

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » wo 11 jun, 2008 23:17

De Flok schreef:Nou ik betwijfel het. Daarnaast heb ik niet het geouwehoer van bestellen via internet, wachten op bezorging, naar een bandenhandel gaan die er eigenlijk geen zin in heeft en dus moet je veel betalen voor montage. Nee, werkt geweldig voor misschien die 5 euro die je bespaart.
ik vind ook dat je gelijk hebt, bij ons op het werk ben je vaak voordeliger uit dan bij dat domme bandenmarkt.nl omdat je daar voor alles nog bij moet betalen of je krijgt gewoon mindere banden ... en anders is er nog een Euromaster tegenover :P :)

Plaats reactie