Gezinsuitbreiding

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Garrett
Lid van verdienste

Gezinsuitbreiding

Bericht door Garrett » za 23 feb, 2008 21:45

Na het sterfgeval van de 1990'er BMW 318i Touring, nu de geboorte van een nieuweling!

Hier is 'ie dan; kakelvers!
Opel Astra GTC Sport 1.9CDTI 6-bak
(En jemig; wat rijdt dat lekker!!! :? )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 feb, 2008 21:57

Gefeliciteerd, nette auto! Het betreft hier de 120 pk variant is het niet?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 23 feb, 2008 22:38

rondje eerlijk: ik vind de Astra GTC een mooie verschijning (in zn segment). proficiat!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 23 feb, 2008 22:56

Nette kar, fijne auto's! proficiat.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 23 feb, 2008 23:00

Bedankt!

Het is inderdaad de 120pk versie. Met licht- en zichtpakket (regen en lichtsensor, aut. dimmende binnenspiegel) elektronische airco en boardcomputer.
Sport uitvoering dus verlaagd onderstel met elektronisch instelbare dempers, leren sportstuur en -pook, sportstoelen en donkere koplampen.

Wat je zegt, in z'n klasse (C4 coupé, Focus 3d e.d.) de mooiste :)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 23 feb, 2008 23:08

Nette Astra. Gefeliciteerd!

ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ingka » za 23 feb, 2008 23:10

strakke kleurcoordinatie tussen lak en brandblusser :wink:

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 08 mar, 2008 22:35

inrijperiode zit erop en ik kan één ding zeggen.
Heerlijke wagen en een genot om naar te kijken!!

Afbeelding

carelson
Geregistreerd lid

Bericht door carelson » za 08 mar, 2008 22:38

tis gewaagd maar wat voor petje draagt u

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » zo 09 mar, 2008 12:16

Toch maar het Opel-logo er af gehaald? :lol:

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent, maar ja, het blijft een Opel...

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 09 mar, 2008 12:22

Pluseight schreef:Toch maar het Opel-logo er af gehaald?
En nu maar gelijk SAAB logos plaatsen!! :D
Trouwens, laatst zag ik een Opel Corsa A 3drs. met de wieldoppen van een SAAB 900 NG. 8)

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » zo 09 mar, 2008 12:26

Pluseight schreef:Toch maar het Opel-logo er af gehaald? :lol:

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent, maar ja, het blijft een Opel...
Haha inderdaad, dat logo :roll:

Het heeft wat tijd geduurt voordat ik hardop durfde te zeggen dat ik vond dat Opel mooie auto's maakte. De nieuwe Vectra GTS en Signum vond/vind ik prachtige auto's. De Astra is OK maar niet meer dan dat maar toen ik de GTC een paar jaar terug voor het eerst zag was ik gelijk verkocht. Ik vind dat Opel een paar prachtige wagens in het assortiment heeft.
En zeg nou eerlijk, heb je die kont van de gefacelifte 9-3SS al eens goed bekeken? Dan gaat jouw opmerking de andere kant op; Het is een Saab, ok, maar verder :shock:
Het is inmiddels 2008, waarin Opel mooie auto's maakt -voor het eerst sinds hun bestaan. Mensen met tunnelvisie denken bij Opel vervolgens gelijk aan de afschuwelijke Calibra, vreselijke Vectra om maar te zwijgen van de Kadett en vroege Astra's.
Het is 2008, niet 1995.....

En nee, ik draag geen petje.
Ik hou gewoon van mooie auto's, ongeacht het merk (de 3-deurs Kia Cee'd al eens bekeken? Prachtig ding!!)
En de Astra GTC vind ik op dit moment mooier dan de 9-3SS. (punt) Niets meer, niets minder.
Ik ben dus géén pettendragende hangjongere die in een schizofrene bui enkele jaren lang in een verkeerde auto (Saab) heeft gereden. Meerdere Saab's overigens. Tijd voor iets anders, en ik heb er geen spijt van!

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » zo 09 mar, 2008 12:41

Flèche Rouge schreef:Haha inderdaad, dat logo :roll: En zeg nou eerlijk, heb je die kont van de gefacelifte 9-3SS al eens goed bekeken? Dan gaat jouw opmerking de andere kant op; Het is een Saab, ok, maar verder :shock:
Het is inmiddels 2008, waarin Opel mooie auto's maakt -voor het eerst sinds hun bestaan. Mensen met tunnelvisie denken bij Opel vervolgens gelijk aan de afschuwelijke Calibra, vreselijke Vectra om maar te zwijgen van de Kadett en vroege Astra's.
Het is 2008, niet 1995.....
Ik snap je punt heel goed. Zeker, de huidige generatie Opels valt best te pruimen. De Corsa kan er erg goed mee door in mijn ogen. Maar de Astra vind ik gewoon niet echt mooi. De GTC is al wel een stuk beter, maar het is toch een kwestie van smaak. Over het algemeen vind ik Opels gewoon niet mooi, een gunstige uitzondering daargelaten. Ook al is het geen 1995 meer, het zal nooit mijn merk worden, denk ik.

En je hebt gelijk dat de 9-3SS niet meer als een volbloed Zweed gezien kan worden. De nieuwe achterkant vind ik ook echt niet mooi.

Plaats reactie