RDW site

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

RDW site

Bericht door V6Aero » zo 25 nov, 2007 13:39

Is het jullie ook weleens opgevallen dat de site van de RDW er in het weekend helemaal uitligt of dat de pagina voor het opvragen van autogegevens het 'in verband met onderhoudswerkzaamheden' niet doet?

edwardk
Geregistreerd lid

Re: RDW site

Bericht door edwardk » zo 25 nov, 2007 13:43

9-5 aero-estate schreef:Is het jullie ook weleens opgevallen dat de site van de RDW er in het weekend helemaal uitligt of dat de pagina voor het opvragen van autogegevens het 'in verband met onderhoudswerkzaamheden' niet doet?
neen, nooit opgevallen.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 25 nov, 2007 13:44

Vannochtend nog gebruikt voor de oraje SAAB 96 in het subsorum: Gespot NL. 8)
Maar de verbinding was wel behoorlijk traag op dat moment en het heeft mij meer dan 5min. gekost om de gegevens bij
dat topic te plaatsen. :evil:

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » zo 25 nov, 2007 13:44

9-5 aero-estate schreef:Is het jullie ook weleens opgevallen dat de site van de RDW er in het weekend helemaal uitligt of dat de pagina voor het opvragen van autogegevens het 'in verband met onderhoudswerkzaamheden' niet doet?
Nee, nog niet maar nu wel. Probeerde net even en werkte niet die pagina.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 25 nov, 2007 13:50

nee, ik kijk zelden.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 25 nov, 2007 13:57

Doet 't vrij vaak niet in het weekend. Beetje onzin vind ik dat, past niet echt bij de 24/7 internetcultuur. Net zoals het online handelsregister van de KvK die 's nachts 'gesloten' is :? Alsof een clubje dames realtime de informatie uit de archieven trekt.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 25 nov, 2007 13:58

Meestal als ik even autootjes aan het spotten ben op autotrack of autotrader kijk ik kentekens na op de RDW site. Dit doe ik meestal in het weekend en dan ligt ie er heel vaak uit.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 25 nov, 2007 13:58

Rutger schreef:
Doet 't vrij vaak niet in het weekend. Beetje onzin vind ik dat, past niet echt bij de 24/7 internetcultuur. Net zoals het online handelsregister van de KvK die 's nachts 'gesloten' is :? Alsof een clubje dames realtime de informatie uit de archieven trekt.
Helemaal mee eens!

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » zo 25 nov, 2007 14:31

Rutger schreef:
Ja, zijn lieve vrouwtjes hoor in mantelpakjes, die dan even naar de archiefkast lopen voor je :lol: .

TimT
Donateur
Donateur

Bericht door TimT » ma 26 nov, 2007 21:43

Site lijkt er nu al de hele dag uit te liggen.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 26 nov, 2007 21:47

TimT schreef:Site lijkt er nu al de hele dag uit te liggen.
Klopt, krijg het volgende te zien:
R.D.W. schreef: De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
t'is niet anders. :evil:

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 26 nov, 2007 22:10

Knap vervelend net nu ik op zoek ben naar een andere auto (900 classic)

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 27 nov, 2007 0:04

Kheb er 3 weken geleden nog op zaterdag ochtend op geweest dus gaat niet op denk ik...

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » di 27 nov, 2007 19:02

Ruud schreef:Kheb er 3 weken geleden nog op zaterdag ochtend op geweest dus gaat niet op denk ik...
Nee, klopt, soms werkt ie gewoon, dit weekend heb ik echter niets met de site kunnen doen.

Nu doet ie het trouwens weer! :)

Plaats reactie