Kentekenregister RDW
-
Robbert
- Donateur (6x)

Kentekenregister RDW
Ik zag in het Silver Arrow register nummer 25 staan en daar stond het kenteken bij. Toen ik diit opzocht bij de RDW was het antwoord dat het kenteken niet bekend was.
Ik weet dat de auto geschorst is.
Maar dan zou de RDW dat op zijn minst moeten melden. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Verkeerd kenteken bijvoorbeeld?
Ik weet dat de auto geschorst is.
Maar dan zou de RDW dat op zijn minst moeten melden. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Verkeerd kenteken bijvoorbeeld?
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

Nee de auto zou in goede staat zijn. Ik hou het er voorlopig maar op dat het kenteken in het register niet juist is.josephine schreef:Oke, dat is wel maf. In goede staat of als onderdelenleverancier? Een particulier kan het kenteken van zo'n auto ook opsturen, dan komt hij bij de RDW ook als gesloopt te boek te staan. Zijn al verschillende mooie 99's op die manier voorbijgekomen, niet meer op de weg te zetten (waaronder een mooie 99 EMS en een groene Turbo.
Is het trouwens zo dat als een auto gesloopt is dat dan de RDW het kenteken niet meer kent? Handiger zou zijn als zij zouden aangeven wat e met de auto gebeurt is (gesloopt, export etc.).
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Dasdaas heeft het een keer uitgezocht en zijn conclusie was dat de kentekenregistratie wel bewaard wordt en dat de auto wel terug op de weg kan komen.josephine schreef:Oke, dat is wel maf. In goede staat of als onderdelenleverancier? Een particulier kan het kenteken van zo'n auto ook opsturen, dan komt hij bij de RDW ook als gesloopt te boek te staan. Zijn al verschillende mooie 99's op die manier voorbijgekomen, niet meer op de weg te zetten (waaronder een mooie 99 EMS en een groene Turbo.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
JanWessel
- Geregistreerd lid