Netwerken
-
ervani
- Geregistreerd lid
Netwerken
Even kijken of het 'saabnetwerk' iets voor mij kan betekenen. Met gepaste trots wil ik mijn nieuwe website aan jullie introduceren. Is een eerste introductie ben de afgelopen drie dagen erg druk geweest met het bouwen van deze site. er kunnen nog wat fouten in zitten en er is een klein deel dat nog niet helemaal compleet is.
En waarom het benaderen van het 'Saabnetwerk'? ben opzoek naar nieuw werk ( zie topic in rubriek te koop 9000 waarin ik uitleg waarom ik een Saab op LPG zoek).
http://www.ervani.com
En waarom het benaderen van het 'Saabnetwerk'? ben opzoek naar nieuw werk ( zie topic in rubriek te koop 9000 waarin ik uitleg waarom ik een Saab op LPG zoek).
http://www.ervani.com
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Netwerken
Een keer de spellingchecker gebruiken haalt in ieder geval de typefouten er uit; "afgesturdeerd", "een aanatl ..." etc.ervani schreef:Even kijken of het 'saabnetwerk' iets voor mij kan betekenen ... er kunnen nog wat fouten in zitten
Is het "het filmacademie" of "de filmacademie"? Je schrijft wel ergens "de Kunstacademie...".
"Het gebeurd mij hoogst zelden dat ..." (maw "het overkomt mij zelden", dus "gebeurt").
"buiten mijn werk heb ik profeit van" - profijt
Inhoudelijk kan ik er verder weinig van zeggen, te ver van mijn bed...
-
nacra 93
- Donateur

-
WMB
- Geregistreerd lid
tsss... het ging toch niet over het forum maar over ervani's website, waarbij ervani zelf om feedback vroeg?Harm Jan schreef: Misschien kun je daar rekening mee houden!?
-
michiel
- Donateur (2x)

Dat vind ik nou net het verschil tussen een forum en een website: op een forum stoor ik mij er niet snel aan (ook al valt het me wel op), maar Ervani probeert zich te 'verkopen' op z'n website, dan zou de spelling toch echt wel in orde mogen zijn!Harm Jan schreef:Er zijn mensen die problemen hebben met Nederlands schrijven,!!
waaronder ik ook!
het kost als moeite genoeg om zonder typ fouten iets te typen!
Als er dan ook nog iemand op het forum zit die het nodig vind om als leraar Nederlands te functioneren, kan dat een hoge drempel zijn voor sommige onder ons om op het forum te komen
Misschien kun je daar rekening mee houden!?
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Als Ervani hier zijn brood mee wil verdienen is het alleen maar toe te juichen dat mensen hem wijzen op spel/taalfouten... dat kan namelijk bijdragen aan een professionelere uitstraling, en potentiëel meer opdrachten/klanten.Harm Jan schreef:Misschien kun je daar rekening mee houden!?
-
Harm Jan
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ik had zo een soort reactie wel verwacht, maar daar heb ik verder niets mee te maken...Harm Jan schreef:
Ervani vroeg zelf om naar zijn website te kijken. Het zal met die vraag toch de bedoeling zijn om de website te verbeteren, niet om uitsluitend bevestigend commentaar te krijgen in de zin van "wat heb je een prachtige website gemaakt".
Ik heb dus zijn site bekeken en wat commentaar geleverd. De website ziet er gelikt uit, maar inhoudelijk kan ik er niets van zeggen; ik weet niets van TV producties, fotografie of video editing. Wat ik wel zag, was dat het een website is waarop hij zichzelf 'verkoopt' en werk probeert te vinden, een soort sollicitatiebrief dus. Als ik dan, als potentieel opdracht/werkgever, type- stijl- en andere fouten zie, zou ik minder genegen zijn om hem in dienst te nemen of werk aan hem uit te besteden, zeker als communicatie (in foutloos Nederlands) een deel van dat werk is. Voordat je zo een website 'on line ' zet, zou je dus tenminste een spellingcontrole moeten uitvoeren en de tekst door iemand laten 'proofreaden'.
Als ik een automonteur zou zoeken (voor Saabs of wat dan ook), maakt het mij minder uit dat die nog geen regel foutloos kan schrijven...
-
WMB
- Geregistreerd lid
Door al je vriendjes op een of ander forum bijvoorbeeld.72sonett-III schreef:...en de tekst door iemand laten 'proofreaden'.