Vloeken in de kerk..
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Vloeken in de kerk..
.... zullen sommige zeggen. Maar ik vond dit echt een kek bakkie!

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Vloeken in de kerk..
Als ik het goed heb is die van Volvo-Nederland in Beesd.Paul99 schreef:.... zullen sommige zeggen. Maar ik vond dit echt een kek bakkie!
En hoe ik dat weet?
Ik heb zo mijn bronnen.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Kan me nog een oranje Daf voor de geest halen met een dak vlag in rood wit blauw. is nooit echt een succes geworden geloof ikjonatas 900s schreef:Omdat een C30 geen Mini is, daarom.davidjoost schreef:die vlag is juist leuk!Mini's zie je ook wel eens met de Engelse vlag op het dak dus waarom geen Zweedse vlag op deze (inderdaad) kekke Volvo C30?!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Misschien probeert de Volvo qua styling te wedijveren met die VW verderop in de straat?
't Is inderdaad een grappige move richting de Mini, moet kunnen met die vlag, maar ik kan me wel wat opvallender "basis" kleuren voorstellen waar de Zweedse vlag bovenop beter op uitkomt...
De C30 vind ik een leuke auto.
't Is inderdaad een grappige move richting de Mini, moet kunnen met die vlag, maar ik kan me wel wat opvallender "basis" kleuren voorstellen waar de Zweedse vlag bovenop beter op uitkomt...
De C30 vind ik een leuke auto.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Toch niet met zo'n draak van een Eos? Bah...sb129h schreef:Misschien probeert de Volvo qua styling te wedijveren met die VW verderop in de straat?
Deze auto heb ik trouwens ook mogen aanschouwen in Villa Arena in Amsterdam een paar maanden terug. Daar stond ie binnen opgesteld op een podium. Wat mij betreft zeer geslaagd ontwerp. Zal door de Saab vormgevers en engineers ook wel goed bekeken worden tijdens de ontwikkeling van een compact model...
-
marq101
- Geregistreerd lid
Grappig, ik denk ook dat het een geslaagde auto is (als in een slimme/goede aanvulling op het gamma) en zie 'm elke dag staan maar toch mis ik iets. In het echt vind ik 'm minder uitstraling hebben dan op de foto. Het is een beetje het sop en de kool sparen, te weinig "panache". Aan de ene kant de uitstraling proberen te hebben van een hardcore hatchback maar aan de andere kant ook weer proberen zoveel mogelijk mensen ermee aan te trekken en een beetje 'vernünftig te zijn.............Verde, verdeeeeuuuhhitcham schreef: Deze auto heb ik trouwens ook mogen aanschouwen in Villa Arena in Amsterdam een paar maanden terug. Daar stond ie binnen opgesteld op een podium. Wat mij betreft zeer geslaagd ontwerp. Zal door de Saab vormgevers en engineers ook wel goed bekeken worden tijdens de ontwikkeling van een compact model...
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)