Vloeken in de kerk..

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Paul99
Geregistreerd lid

Vloeken in de kerk..

Bericht door Paul99 » di 24 apr, 2007 23:03

.... zullen sommige zeggen. Maar ik vond dit echt een kek bakkie!

Afbeelding

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Vloeken in de kerk..

Bericht door De900C-GAS » di 24 apr, 2007 23:08

Paul99 schreef:.... zullen sommige zeggen. Maar ik vond dit echt een kek bakkie!
Als ik het goed heb is die van Volvo-Nederland in Beesd.
En hoe ik dat weet? :roll:
Ik heb zo mijn bronnen. :wink:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 24 apr, 2007 23:51

Zeker een mooie wagen, alleen die vlag op het dak :donot:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 24 apr, 2007 23:53

die vlag is juist leuk! :D Mini's zie je ook wel eens met de Engelse vlag op het dak dus waarom geen Zweedse vlag op deze (inderdaad) kekke Volvo C30?!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 24 apr, 2007 23:58

davidjoost schreef:die vlag is juist leuk! :D Mini's zie je ook wel eens met de Engelse vlag op het dak dus waarom geen Zweedse vlag op deze (inderdaad) kekke Volvo C30?!
Omdat een C30 geen Mini is, daarom.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 25 apr, 2007 8:07

Ik vind het een gave auto. Mijn vader snapt de gedachte aan de auto nog steeds niet, maar ik vind 'm wel gaaf. Vooral in deze kleuren. De vlag vind ik wel aardig, echter had men de spoiler niet die vlag moeten geven... :wink:

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » wo 25 apr, 2007 9:53

jonatas 900s schreef:
davidjoost schreef:die vlag is juist leuk! :D Mini's zie je ook wel eens met de Engelse vlag op het dak dus waarom geen Zweedse vlag op deze (inderdaad) kekke Volvo C30?!
Omdat een C30 geen Mini is, daarom.
Kan me nog een oranje Daf voor de geest halen met een dak vlag in rood wit blauw. is nooit echt een succes geworden geloof ik :lol:

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » wo 25 apr, 2007 10:35

Ik vind dit erg grappig! Wordt die Volvo in Zweden gebouwd?

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 25 apr, 2007 12:31

Misschien probeert de Volvo qua styling te wedijveren met die VW verderop in de straat?

't Is inderdaad een grappige move richting de Mini, moet kunnen met die vlag, maar ik kan me wel wat opvallender "basis" kleuren voorstellen waar de Zweedse vlag bovenop beter op uitkomt...
De C30 vind ik een leuke auto.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 25 apr, 2007 12:33

Blijft een prachtige auto de nieuwe C30, inmiddels een paar keer ingezeten en uitgebreid bekeken, echt een mooie aparte wagen!

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » wo 25 apr, 2007 12:53

hoort toch een belgische vlag op?? of een v.d stad gent :roll:

erg geinig om te zien!

hitcham
Geregistreerd lid

Bericht door hitcham » wo 25 apr, 2007 13:19

sb129h schreef:Misschien probeert de Volvo qua styling te wedijveren met die VW verderop in de straat?
Toch niet met zo'n draak van een Eos? Bah...

Deze auto heb ik trouwens ook mogen aanschouwen in Villa Arena in Amsterdam een paar maanden terug. Daar stond ie binnen opgesteld op een podium. Wat mij betreft zeer geslaagd ontwerp. Zal door de Saab vormgevers en engineers ook wel goed bekeken worden tijdens de ontwikkeling van een compact model...

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 25 apr, 2007 13:44

hitcham schreef: Deze auto heb ik trouwens ook mogen aanschouwen in Villa Arena in Amsterdam een paar maanden terug. Daar stond ie binnen opgesteld op een podium. Wat mij betreft zeer geslaagd ontwerp. Zal door de Saab vormgevers en engineers ook wel goed bekeken worden tijdens de ontwikkeling van een compact model...
Grappig, ik denk ook dat het een geslaagde auto is (als in een slimme/goede aanvulling op het gamma) en zie 'm elke dag staan maar toch mis ik iets. In het echt vind ik 'm minder uitstraling hebben dan op de foto. Het is een beetje het sop en de kool sparen, te weinig "panache". Aan de ene kant de uitstraling proberen te hebben van een hardcore hatchback maar aan de andere kant ook weer proberen zoveel mogelijk mensen ermee aan te trekken en een beetje 'vernünftig te zijn.............Verde, verdeeeeuuuh :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 25 apr, 2007 13:53

gisteren stond er eentje in het zwart achter de CC, maar dat was van achteren bezien toch wel erg cool.

van voren is het wel erg AVRO-Volvo

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 25 apr, 2007 15:43

hitcham schreef:
sb129h schreef:Misschien probeert de Volvo qua styling te wedijveren met die VW verderop in de straat?
Toch niet met zo'n draak van een Eos? Bah...
Ik gok dat de Brandweer Polo bedoeld werd... :wink:

Plaats reactie