Wrede nieuwe BMW op komst

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Wrede nieuwe BMW op komst

Bericht door nelfrikandel » vr 20 apr, 2007 13:11

Vét is hij wel. Of ik hem mooi ga vinden weet ik nog niet
Nog wel effe wennen.

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6374

Afbeelding

Vinnievw
Geregistreerd lid

Bericht door Vinnievw » vr 20 apr, 2007 13:50

Hij is iig niet zo mooi als de Mercedes-Benz CLS (ook vierdeurs 'coupe'). Vind m wat aan de drukke kant, zal het op de amerikaanse markt wel goed doen.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 20 apr, 2007 13:55

Wat een frommelig ontwerp. Het lijkt wel of de auto getekend is, daarna is het tekenpapier tot een prop gefrommeld, en daarna weer uitgestreken: taadaa, nieuwe BMW..... zie de naad tussen de voordeur en achterdeur, wat een drukte..... kortom ik vind het niks..... maar ik snap BMW al een paar jaar niet meer....

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » vr 20 apr, 2007 16:16

Vinnievw schreef:Hij is iig niet zo mooi als de Mercedes-Benz CLS (ook vierdeurs 'coupe'). Vind m wat aan de drukke kant, zal het op de amerikaanse markt wel goed doen.
Neen, je hebt gelijk.

Deze BMW haalt het wel in sportiviteit maar niet in pure klasse. :donot:

En ik denk persoonlijk wel dat ze met de 6 al een zeer sportieve pooierbak in huis hebben. De CLS is daarentegen is eerder een auto voor notarissen en andere eerbare beroepen. :Pompous:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 apr, 2007 18:21

Gewaagde auto! Zeker niet lelijk, maar vind een CLS nog mooier.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 20 apr, 2007 19:47

erg afgekeken van de Aston Martin Rapide

Afbeelding
Afbeelding

beest van een wagen, dat wel.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 20 apr, 2007 20:44

sjoerdk schreef:Gewaagde auto! Zeker niet lelijk, maar vind een CLS nog mooier.
Grappig dat je het zegt. Ik heb de CLS al meteen heel bijzonder gevonden, maar ik zag er vanmiddag weer eentje rijden en ik heb dat wow gevoel toch niet meer. Maar dat wordt wel versterkt door het verschijnsel dat ik er hier in de buurt altijd erg afstotelijke types mee zie rijden... En nu ik deze Bimmer zie, lijkt de CLS al snel een beetje gedateerd.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 20 apr, 2007 21:54

Ik vind zo'n CLS ronduit prachtig. Net alsof deze ontworpen is door een Italiaanse meesterontwerper, het is echt een, Ganz Geile Automobiel! 8)

(moet ik mij nu verontschuldigen, t.o.v. van de SAAB-crew? :lol: )

Wat plaatjes, omdat 'ie zo mooi is:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AeroDynamic
Geregistreerd lid

Bericht door AeroDynamic » vr 20 apr, 2007 21:58

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe afschuwelijk ik de nieuwe BMW's vind.

Dit model spant dan ook echt de kroon. Zoals eerder gezegd is het heel rommelig want het probeert vanalles tegelijk te zijn zonder ergens een maat te vinden die voor sereniteit zorgt. Laat ik het zo zeggen: dit ontwerp doet de TVR Sagaris er qua ontwerp rustig uitzien.

En wat is dat toch met BMW en de verloochening van hun erfgoed. Hier herken je nauwelijks een BMW in (dankzij veel afkijken bij Aston Martin). Als die roosters in de neus er niet meer waren, dan had ik er geen BMW in herkend. En dan zijn er mensen die zeggen dat Saab van z'n roots aan het dwalen is...

Waar is de tijd van de karaktervolle BMW's van eind jaren 80 begin jaren 90 (zoals de E30) met een onmiddelijk herkenbare snuit en silhouet.

Jammer dat het forum geen kotssmiley heeft want die was hier op z'n plaats.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 20 apr, 2007 21:58

Ja, hij is toch nog wel mooi nu ik die foto's zo kijk, maar het nadeel is dat het beeld van zo'n auto op een gegeven moment mede wordt bepaald door de hennep-penoze figuren die erin rondrijden... Of, helemaal hier in de buurt van de grens, met zo'n vrouw van een nederbelg, compleet met Mrs Slocombe kapsel en bontkraagje...

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » vr 20 apr, 2007 22:20

H.E.N.K.I.E schreef:Ik vind zo'n CLS ronduit prachtig. Net alsof deze ontworpen is door een Italiaanse meesterontwerper, het is echt een, Ganz Geile Automobiel! 8)

(moet ik mij nu verontschuldigen, t.o.v. van de SAAB-crew? :lol: )

Wat plaatjes, omdat 'ie zo mooi is:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:love:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 20 apr, 2007 22:22

Ik vind die BMW schitterend (net zoals de CLS).

Maar ja. ik ben dan ook BMW liefhebber, omdat ze gewoon de beste auto's bouwen :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 20 apr, 2007 22:31

AeroDynamic schreef: En wat is dat toch met BMW en de verloochening van hun erfgoed. Hier herken je nauwelijks een BMW in (dankzij veel afkijken bij Aston Martin).
het is gewoon die AM met de Bangle lijnen erin verwerkt.
Jammer dat het forum geen kotssmiley heeft want die was hier op z'n plaats.
nou, leen deze dan maar : Afbeelding

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 20 mei, 2007 4:18

het eerste wat mij bij het zien van deze maar ook bij alle andere bmw's door mij heen gaat is kwalitatief uiterst telurstellend neem van deze woorden de eerste letters en je weet hoe ik over bmw denk
over mercedes kan ik ook kort zijn liever een ster in mijn ruit dat een ster op mijn gril
maar he! voor de mensen die er net zo over denken als ik is er gelukkig een merk als saab :D :applause:

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » zo 20 mei, 2007 8:54

bloedmooi vind ik ze, en ze rijden super, Freude Am Fahren

Plaats reactie