Forumbezoek met ander apperaat dan PC

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Forumbezoek met ander apperaat dan PC

Bericht door nelfrikandel » di 27 mar, 2007 16:07

Ik geef toe, mijn forumverslaving begint ernstige vormen aan te nemen. Zo ernstig, dat ik in de onderzoekende fase ben om een MDA-Pro (of zo) Smartphone aan te schaffen, waarmee ik mij met wireless, web&walk en andere moderne technieken op de meest onmogelijke plekken (op de plee bijvoorbeeld) even op de hoogte kan stellen van de laatste stand van zaken op het Forum. Op en rond de campus van de UvT is een superdeluxe Wlan met hotspots in alle hoeken en kieren aangelegd, dus deze nerd staat al weer te flipperen bij de gedachte.

:computer2:

Dat alles terzijde, de echte vraag is eigenlijk, zijn er hier mensen die het forum bezoeken met zo'n miniding, en werkt dat een beetje???

cpulles
Geregistreerd lid

Bericht door cpulles » di 27 mar, 2007 16:15

Ik gebruik een Blackberry (via werk, weet type even niet) met 3G GPRS, werkt erg goed, je hebt echt overal coverage, er zit geen wifi in.

Het scherm is wel klein (en het keyboardje ook) en het is dus redelijk wat scrollen geblazen maar alles went, ik gebruik hem denk ik elke dag wel een keer voor internet, maar je moet hem denk ik meer gebruiken om te lezen dan om te schrijven. Hoop dat dit helpt!

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » di 27 mar, 2007 20:28

Hp Ipaq 6915 werkt ook goed hiervoor.
Mede door de UMTS, WIFI, Bleutooth en GPS.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 27 mar, 2007 20:31

Ik heb een Mio P550 (dus met Windows Mobile versie 5) en daarmee kan je niet alle data zien en alles vervormt alles en die gebruik ik daarvoor ook allang niet meer.

Ik loop nu al 5 maand met een Nokia E61 met Symbian en dat werkt echt perfect. Wlan werkt ook uitstekend, browser opent alles dus ook java en dergelijke.

jochem
Geregistreerd lid

Re: Forumbezoek met ander apperaat dan PC

Bericht door jochem » di 27 mar, 2007 21:26

nelfrikandel schreef:Ik geef toe, mijn forumverslaving begint ernstige vormen aan te nemen. Zo ernstig, dat ik in de onderzoekende fase ben om een MDA-Pro (of zo) Smartphone aan te schaffen, waarmee ik mij met wireless, web&walk en andere moderne technieken op de meest onmogelijke plekken (op de plee bijvoorbeeld) even op de hoogte kan stellen van de laatste stand van zaken op het Forum. Op en rond de campus van de UvT is een superdeluxe Wlan met hotspots in alle hoeken en kieren aangelegd, dus deze nerd staat al weer te flipperen bij de gedachte.

:computer2:

Dat alles terzijde, de echte vraag is eigenlijk, zijn er hier mensen die het forum bezoeken met zo'n miniding, en werkt dat een beetje???
Ik werk dagelijks met zo'n ding. een MDA Vario II van T mobile. werkt zeer relaxed om het kwartier word mijn email gecontroleerd van alle email adressen en constant flits info via de websites en uiteraard gewoon surfen als op de computer!

ik zou als ik jou was voor tmobile gaan heb je onbeperkt saldo voor 9,95

groetjes!

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 27 mar, 2007 21:27

Eh, Nelfrikandel, herinner jij je dit topic nog? :wink: :

viewtopic.php?t=21522

apperaat :donot:

(dit is dezelfde fonetische schrijfwijze als moter)...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 27 mar, 2007 21:28

gj9000 schreef:Eh, Nelfrikandel, herinner jij je dit topic nog? :wink: :

viewtopic.php?t=21522

:lol:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 27 mar, 2007 23:12

gj9000 schreef:Eh, Nelfrikandel, herinner jij je dit topic nog? :wink: :

viewtopic.php?t=21522

Oops... Sorry.
Verder bedankt voor de tips. Ik had een MDA Pro op het oog op marktplaats, maar weet eigenlijk nog niet of dat het beste appAraat is uiteindelijk... FF verder vergelijken.
Edit: Hat ik hed tog weer verkeert gesgreven :oops:

Plaats reactie