A.s. zondag weer Top Gear op BBC 2 !
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
A.s. zondag weer Top Gear op BBC 2 !
Wellicht ten overvloede, maar voor de zekerheid: a.s. zondag weer Top Gear op de buis! Inclusief Richard Hammond!
Eindelijk!!!!! De zondagavonden begonnen al eentonig te worden...
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: A.s. zondag weer Top Gear op BBC 2 !
Willy en Peter schreef:Wellicht ten overvloede, maar voor de zekerheid: a.s. zondag weer Top Gear op de buis! Inclusief Richard Hammond!
bedankt voor de tip!
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
dader
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
tsss een klapband was dat alles 
Nee, gelukkig heeft de Hamster er niets aan over gehouden.
Sander
PS ben ik de enige die me uitermate gestoord heeft aan het hersenloze geratel van Jeremy Clarkson? Vooral in het topic met "Put a star in a reasonably priced car" met Jamie Oliver... en bij het aanleggen van die weg... is dat Britse humor?
Nee, gelukkig heeft de Hamster er niets aan over gehouden.
Sander
PS ben ik de enige die me uitermate gestoord heeft aan het hersenloze geratel van Jeremy Clarkson? Vooral in het topic met "Put a star in a reasonably priced car" met Jamie Oliver... en bij het aanleggen van die weg... is dat Britse humor?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik vond het bij dat asfalteren wel erg komisch dat hij door een megafoon stond te schreeuwen met de broek op z'n enkels. Verder kan ik Jeremy meestal wel waarderen, af en toe is die irritant. Ik vond het vandaag wel meevallen.
Vond de hele show een beetje matig, maar was ook wel een speciale uitzending. XKR heeft trouwens wel een fantastisch geluid zeg. En hoewel velen de Aston mooier zullen vinden, vind ik de Jag tien keer mooier. Ik vind het altijd net lijken alsof de Aston te kort is, dat ie eerst tegen een muur ofzo is aangereden. Ik vind het geen mooie auto.
Vond de hele show een beetje matig, maar was ook wel een speciale uitzending. XKR heeft trouwens wel een fantastisch geluid zeg. En hoewel velen de Aston mooier zullen vinden, vind ik de Jag tien keer mooier. Ik vind het altijd net lijken alsof de Aston te kort is, dat ie eerst tegen een muur ofzo is aangereden. Ik vind het geen mooie auto.
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid