Mercedes SLR

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
bram
Geregistreerd lid

Mercedes SLR

Bericht door bram » wo 24 jan, 2007 9:52

Gisteren toen ik de snelweg op reed vanaf het pompstation Total ( tussen Veenendaal en Maarsbergen ) werd ik verrast door een zwarte Mercedes SLR.

Toen ik in mijn achteruitkijkspiegeltje keek, reed zo'n paar honderd meter een zwarte auto achter me. Ik kon niet helemaal plaatsen wat voor een auto het was. Het leek op een Mercedes SLK alleen het nummer bord zat op de verkeerde plek. Toen ik nogmaals keek zat hij bijna in mijn achterruit, damn.... niet helemaal standaard meer. Ik plankgas in zijn drie, ahahha. Verloren strijd.. want zo iets win je never de nooit niet.

Even de duim omhoog en een duim terug ontvangen. Wat een schitterende auto en om maar te zwijgen over het geluid. :lol:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » wo 24 jan, 2007 10:01

@bram

Wanneer jij er in zijn 3 plankgas achteraan bent gegaan heeft dat die persoon in de SLR te denken gegeven. Hij zal even gedacht hebben dat zijn "Merc" op 6 cilinders liep i.p.v. 8 :lol:

De Zweed
Geregistreerd lid

Bericht door De Zweed » wo 24 jan, 2007 10:54

@Bram: Deze kun je waarschijnlijk wel bijhouden :wink:

Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 24 jan, 2007 11:23

Kortom jij gaat ook bij de Gumball kijken. 8)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 24 jan, 2007 12:00

haha,

De zweed: die zou ik waarschijnlijk ook niet bij kunnen houden.
Wat een auto zeg zo'n SLR! alleen jammer dat ze zo duur zijn.

Gtr,
Bram

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » wo 24 jan, 2007 15:53

bram schreef:haha,

De zweed: die zou ik waarschijnlijk ook niet bij kunnen houden.
Wat een auto zeg zo'n SLR! alleen jammer dat ze zo duur zijn.

Gtr,
Bram
Hoezo jammer dat ze zo duur zijn! Jammer dat ze zo lelijk zijn :wink:

De Zweed
Geregistreerd lid

Bericht door De Zweed » wo 24 jan, 2007 16:08

easy schreef:Jammer dat ze zo lelijk zijn :wink:
Het is en blijft een Mercedes...

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 24 jan, 2007 16:19

dat is waar. jullie kennen natuurlijk het gezegde: beter een ster in je voorruit dan ........ precies.

Maar ik vind de SLR wel een aparte vertoning. Had er nog nooit eentje in het echt gezien.

De Zweed
Geregistreerd lid

Bericht door De Zweed » wo 24 jan, 2007 16:49

Ik heb dan meer bewondering voor deze "ster".

Mercedes G 55 AMG Sport Utility

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 24 jan, 2007 17:23

Ook gaaf! Persoonlijk vind ik de SLR een bloedmooie auto, met een fantastisch geluid, mooi donker en met het geluid van de supercharger helemaal te gek :wow:

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » wo 24 jan, 2007 23:44

De Zweed schreef:Ik heb dan meer bewondering voor deze "ster".

Afbeelding
Als we dan toch ons vertrouwd merk ontrouw moeten zijn, dan val ik hier ook wel voor. :wink: :wink:

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » do 25 jan, 2007 15:24

Zo'n SLR eens in levende lijve ontmoet enkele jaren geleden op de autosalon in Brussel, zeer indrukwekkend en dan heb ik de motor nog niet eens horen draaien!!!!!!!!!!!
Sorry mede-SAAB-rijders maar daar kan echt geen enkele SAAB tegenop, misschien een getunede SAAB wel in cijfers, maar in beleving denk ik zeker niet.
Ik geef toe dat ik jaloers ben op de mensen die zoiets kunnen betalen, maar ik hoop dan wel altijd dat ze zo'n exclusieve wagen kopen met passie voor dit soort automobielen en niet puur voor de status. En geef toe, iedereen hier zal wel vreemd gaan als hij/zij over een paar miljoen euro of meer beschikt.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 25 jan, 2007 16:10

staggie schreef:Zo'n SLR eens in levende lijve ontmoet enkele jaren geleden op de autosalon in Brussel, zeer indrukwekkend en dan heb ik de motor nog niet eens horen draaien!!!!!!!!!!!
Sorry mede-SAAB-rijders maar daar kan echt geen enkele SAAB tegenop, misschien een getunede SAAB wel in cijfers, maar in beleving denk ik zeker niet.
Ik geef toe dat ik jaloers ben op de mensen die zoiets kunnen betalen, maar ik hoop dan wel altijd dat ze zo'n exclusieve wagen kopen met passie voor dit soort automobielen en niet puur voor de status. En geef toe, iedereen hier zal wel vreemd gaan als hij/zij over een paar miljoen euro of meer beschikt.
Natuurlijk kan er geen enkele Saab tegenop, denk dat dat ding ook zo'n 10x zo duur is als de duurste Saab. Ik vind het geen mooie auto en dat donkere geluid van de supercharger kan me ook niet echt bekoren. Doe mij maar een snerende V12 van Ferrari.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 25 jan, 2007 16:15

De Zweed schreef:Ik heb dan meer bewondering voor deze "ster".

Afbeelding
mooie bak... ook een icoon uit de jaren 80 (70 misschien wel). Bijna-prins Pieter van Vollehoven scheurt hiermee over de apeldoornse jachtvlaktes

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 25 jan, 2007 16:21

Supergaaf zo'n Geländewagen 8) . En toch zou ik in die klasse een Range Rovert nemen.

Plaats reactie