AW: Afscheid van veel modellen dit jaar...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

AW: Afscheid van veel modellen dit jaar...

Bericht door Barboer » wo 27 dec, 2023 13:17

Dit Autoweek artikel gaat in op een aantal modellen die verdwijnen

Nou ben ik niet om elk verscheiden even rouwig, zoals de BMW 6 serie GT Dikbilkoe, de Renault Zoë die hier door de parkeerbon Nazi's wordt gebruikt, of de Mitsubishi Spacestar of mislukkingen als de Porsche Panamera en de Macan SUV.

Afbeelding

Maar een Jaguar F-type of een Benz CLS zijn toch auto's die wel mijn hebbuh lijst haalden. Ook iconen als de Audi A7, TT, de R8 en Ford Fiesta (ST!) en diverse Amerikaanse muscle cars.

Afbeelding

Erger is dat het meeste vervangen is, of wordt, door bloedeloze EV SUV's. Nu al wordt het auto landschap volledig beheerst door een leger van volledig inwisselbare opgehoogde hatchbacks en andersoortige zinloze crossover ellende.

Afbeelding

Geen Hot Hatches, GT's, Snelle Stations of Kekke Cabrio meer, maar een grote, grijze massa..

Fredje65
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: AW: Afscheid van veel modellen dit jaar...

Bericht door Fredje65 » vr 29 dec, 2023 12:06

Eens met je stelling over de bloedeloze SUV en crossover stroom die over ons land wordt uitgestort. Er zijn weinig mooie modellen bij. Aan de andere kant vind ik persoonlijk de laatste versie van de Panamera wel fraai.
En die parkeerwachters, die doen gewoon hun werk. Misschien zitten er wel forumleden bij dus ik zou jouw kwalificatie over hen verwijderen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 29 dec, 2023 12:21

We kunnen toch alleen maar blij zijn dat zoveel "zielloze" autos weggaan? Fiesta, Zoë, Micra, Space Star, Tipo, Bimmers, patjepeeërs. Het is een beetje net welke helft van de lijst je wil zien.

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » vr 29 dec, 2023 16:59

Fredje65 schreef:En die parkeerwachters, die doen gewoon hun werk. Misschien zitten er wel forumleden bij dus ik zou jouw kwalificatie over hen verwijderen.
Dat was uiteraard een opmerking met een knipoog, of mag dat in dit politiek overcorrecte tijdperk niet meer?

Plaats reactie