Of Peugeot, of Volvo, 't is maar hoe je het bekijkt.turbopilot schreef:
De motor is toch een Renault V6 ?

De goedkoopste rijdende Delorean DMC-12 die ik gevonden heb kost € 19.000 en staat in Wenen:

Orio levert in principe ook alles, maar ze zetten lang niet alles op de website omdat er nog een dealernetwerk is dat alles voor hun uitlevert. Webhandel voor hobbyisten is niet hun primaire markt. Heb twee jaar geleden een gesprek met de CEO gehad. Neem contact op voor wat niet op de site staat en ze helpen je verder. (Wat echter niet betekent dat alles op voorraad is).Funky Dude schreef: ↑ma 29 jul, 2019 21:12Alle inboedel van de fabriek is opgekocht door een Amerikaanse firma, waaronder de onderdelenvoorraad en de blauwdrukken. Daar is alles te bestellen.
Kan Orio een voorbeeld aan nemen...

Valt echt vies tegen hoor, en er wordt verbazingwekkend veel geleverd van een kwaliteit die niet tipt aan wat het vroeger was. Maar goed, volgens mij zit Orio ook niet in de meest makkelijke situatie tegenover voormalig OE-fabrikanten. Er is ook idioot veel aan tooling domweg vernietigd rond het faillissement, waardoor sommige zaken nauwelijks nog te reproduceren zijn.Steve-O schreef: ↑za 03 aug, 2019 16:07Orio levert in principe ook alles

Nou, 180km rijden en 19K meenemen en ik heb er eenRoelandV schreef: ↑za 03 aug, 2019 15:39De goedkoopste rijdende Delorean DMC-12 die ik gevonden heb kost € 19.000 en staat in Wenen:
Bron: http://www.classic-oldtimer.at/index.ph ... 203&page=1