250 km/hr met de bus ??????? laat me niet lachen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

250 km/hr met de bus ??????? laat me niet lachen

Bericht door edwardk » vr 14 jul, 2006 15:45

Afbeelding

WAAR GAAT IE RIJDEN DAN :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: , je staat hier meer in de file dan dat je rijdt :wink: 250km/hr als max wat heeft dat in nederland voor zin :paleconfused: :roll: ze zijn maar net in staat om met een gewone bus op tijd te rijden als het mee zit.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 jul, 2006 16:27

Nou als je ziet hoe de buschaffeurs rijden, stelletje idioten! Laatst hiervoor de deur kwam een bus aandenderen met minimaal 65, een Audi wilde net even omkeren en bam, hele zijkant naar de klote.

Het is natuurlijk de schuld van beide, maar de bus had nooit zo hard mogen rijden!

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » vr 14 jul, 2006 16:33

Heel stuk over op de radio geweest. Is meer een soort super-metro. Gaat op rails rijden, maar kan daar ook vanaf om zo gewoon bij je voor de deur te kunnen komen, zonder dat je gebonden bent aan enkele stations: dus een bus die gewoon in de stad of op de weg kan rijden, maar waar mogelijk op een rail-geleiding kan en dan kan doorrammen.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » vr 14 jul, 2006 16:33

vind t wel realistisch... die grote SUV's rijden toch ook 250??? een bus is maar een beetje groter dus die 250 is een 'stukje cake'

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » vr 14 jul, 2006 16:35

Doc schreef:....gewoon bij je voor de deur te kunnen komen, .... dus een bus die gewoon in de stad of op de weg kan rijden...
Dat lijkt me enigszins onwaarschijnlijk gezien het formaat :shock: :wink: :

Afbeelding

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: 250 km/hr met de bus ??????? laat me niet lachen

Bericht door 72sonett-III » vr 14 jul, 2006 16:47

edwardkommeren schreef:WAAR GAAT IE RIJDEN DAN?
Ze kunnen die miljoenen beter besteden aan een HSL...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 14 jul, 2006 17:47

72sonett-III schreef:
edwardkommeren schreef:WAAR GAAT IE RIJDEN DAN?
Ze kunnen die miljoenen beter besteden aan een HSL...
Daar zit nu al wel genoeg geld in dacht ik zo :roll: wordt vast ook weer zonde geld, dat is in nederland altijd met zulk soort projecten. :wink: (geldverslindende prestige projecten, betuwelijn, carpool strook, HSL)

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 14 jul, 2006 19:01

edwardkommeren schreef:
72sonett-III schreef: Ze kunnen die miljoenen beter besteden aan een HSL...
Daar zit nu al wel genoeg geld in dacht ik zo
In de HSL of zweeftrein van Amsterdam naar Groningen en verder naar Duitsland zit nog niet 0,01 euro...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 14 jul, 2006 19:17

72sonett-III schreef:
edwardkommeren schreef:
72sonett-III schreef: Ze kunnen die miljoenen beter besteden aan een HSL...
Daar zit nu al wel genoeg geld in dacht ik zo
In de HSL of zweeftrein van Amsterdam naar Groningen en verder naar Duitsland zit nog niet 0,01 euro...
de hsl is wat anders dan de noord-zuidlijn a'dam-groningen daar zit NOG niets in nee

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 jul, 2006 19:52

Die projecten die Nederland zo nodig moet uitvoeren gaat het nog een keer de kop kosten....

En dan zit verdomme weer die slappe l*l van een Balkenende er! ;-|+
Hij vind het natuurlijk allemaal best, hij is beste vriendjes met Bush dus wie kan hem nou nog wat maken?
Sorry, maar beide heren vind ik zakkewassers, Bush al helemaal, die is te dom of zelf z'n toespraken te maken, en dan die hinderlijke lach van hem, bah, arrogante kwal.

Misschien een beetje offtopic maar wilde dit graag even kwijt, hoop dat ik hier geen mensen mee op hun teentjes trap...

PANDORA

Bericht door PANDORA » za 15 jul, 2006 2:27

Doe voor mij maar de ouderwetse tram.

En over de persoon die daar zo trots over het ontwerp staat te buigen, what a visionary!

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » zo 16 jul, 2006 13:06

Achja, als dit op de openbare weg mag, en ook dergelijke snelheden mag halen (waarom moet 'ie het anders kunnen ?) is het weer de zoveelste keer dat het brakke openbare vervoer de gemiddelde verkeersregels aan zijn laars mag lappen en zelfs eigen stukken weg krijgt.

Plaats reactie