Geflits maar behoorlijk schuin mag dat?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Geflits maar behoorlijk schuin mag dat?
Titel zegt het al.
Ben geflitst van voren , vanaf de overzijde van de weg.
Nu vindt ik deze afstand wel erg schuin genomen en ik vraag mij af of dat wel rechtsgeldig is?
Normaal moet de aparatuur toch uitgelijnd zijn op de rijstrook waar je op rijdt?
Iemand ervaring met in beroep gaan ?
Ben geflitst van voren , vanaf de overzijde van de weg.
Nu vindt ik deze afstand wel erg schuin genomen en ik vraag mij af of dat wel rechtsgeldig is?
Normaal moet de aparatuur toch uitgelijnd zijn op de rijstrook waar je op rijdt?
Iemand ervaring met in beroep gaan ?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Geflits maar behoorlijk schuin mag dat?
Ja kansloos omdat het geijkt is.
-
postma
- Donateur (5x)

In beroep gaan, een motorrijder kan ongelimiteerd hard rijden zonder bekeurd te worden, hij heeft geen kenteken voorop.
Is dus discriminatie.
Is dus discriminatie.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Het enige wat je nog zou kunnen proberen is het opvragen van het laatste ijkrapport van de aldaar gebruikte radarapparatuur.
-
Areyonga
- Donateur (3x)

Krijg je die niet standaard erbij als je de info digitaal opvraagt? Ik iig een paar jaar geleden wel, een keer schuin van voren geflitst (3km te hard...zucht) door een bosjesman die zijn quota nog moest halen denk ik...
Denk dat het idd kansloos is, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk
Denk dat het idd kansloos is, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Kansloos was het iig, zaterdagavond, sinterklaasavond 19:30, slecht weer, verstopt in de struiken en wel 5 km te hard
Op de foto staat van alles vermeld, volgens mij ook iets met de ijking. Daar ga je het niet op winnen.
Ik was benieuwd, of het wel klopt omdat de schuinte veel groter is, dus de afstand tussen de auto en apparatuur is groter, terwijl ik in rechte lijn een kortere afstand afleg in dezelfde tijd.
Als de "opsporingsbeamte" zijn apparatuur heeft uitgelijnd voor de andere rijbaan. Dus om van achteren te flitsen zit er dus een verschil in meetafstand.
Zal wel niet er veel zijn, ik ook nog niets vinden via Google en was dus benieuwd of je er mee weg zou komen omdat het een foute meeting betreft.
Op de foto staat van alles vermeld, volgens mij ook iets met de ijking. Daar ga je het niet op winnen.
Ik was benieuwd, of het wel klopt omdat de schuinte veel groter is, dus de afstand tussen de auto en apparatuur is groter, terwijl ik in rechte lijn een kortere afstand afleg in dezelfde tijd.
Als de "opsporingsbeamte" zijn apparatuur heeft uitgelijnd voor de andere rijbaan. Dus om van achteren te flitsen zit er dus een verschil in meetafstand.
Zal wel niet er veel zijn, ik ook nog niets vinden via Google en was dus benieuwd of je er mee weg zou komen omdat het een foute meeting betreft.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Niet lopen miepen. Jij reed te hard dus gewoon betalen. 
-
ReinO
- Donateur (2x)

Zo is het. Ik ben met de motor frontaal gelaserd en werd een kilometer verderop staande gehouden en bekeurd. Gewoon betalen ook.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Gezellig aan de klets met mijn vrouw, Dat ik te hard reed weet ik ook en daar hoort ook betalen bij
Maar dit gaat ook om het principe, als iemand kansloos in de bosjes gaat staan, zou ik de lol nog willen meemaken dat het voor niks was
Wat de laser betreft, dat is nu juist wat ik bedoel, je werd frontaal gelaserd, dus dat was een correcte meting
@ raggere, het is richting SSO en ze staan er wel eens vaker
Maar dit gaat ook om het principe, als iemand kansloos in de bosjes gaat staan, zou ik de lol nog willen meemaken dat het voor niks was
Wat de laser betreft, dat is nu juist wat ik bedoel, je werd frontaal gelaserd, dus dat was een correcte meting
@ raggere, het is richting SSO en ze staan er wel eens vaker
-
brinky
- Donateur

Waar was dat dan, Turbopiloot? Dan kan ik misschien met de lokale diender overleggen of ze een gedoogbeleid willen voeren voor Saabjes. 
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Als je dat voor maandag kan regelen.. 
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
heb je dan geen CC op je Saab? zo ja: werkt-ie? zo ja: heb je 'm gebruikt? zo nee: jammerrrrrrr, joh.

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Wat was de afstand tussen het bord en de meting? Er moet een minimum afstand tussen zitten, afhankelijk van de snelheid. Voor 50 km/u is da 100 m meen ik.
-
postma
- Donateur (5x)

Stonden ze nu met een laser of was het een flitspaal. Als het een laser was dan is het een ander verhaal, je word dan verderop staande gehouden.
Ik ben jaren geleden voor snelheid geflitst door een onopvallende politiewagen recht in mijn snufferd, ik heb hier bezwaar tegen aangetekend om reden dat motorrijders niet bekeurd worden, omdat zij voor geen kenteken dragen.
Let wel, ik heb dus de bekeuring op kenteken gekregen. Ik ben hierdoor in het gelijk gesteld en de bekeuring is geseponeerd.
Ik ben jaren geleden voor snelheid geflitst door een onopvallende politiewagen recht in mijn snufferd, ik heb hier bezwaar tegen aangetekend om reden dat motorrijders niet bekeurd worden, omdat zij voor geen kenteken dragen.
Let wel, ik heb dus de bekeuring op kenteken gekregen. Ik ben hierdoor in het gelijk gesteld en de bekeuring is geseponeerd.
-
Injectie
- Moderator
Turbopilot steek hier je licht eens op. http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;