Je zult je merk maar liefhebben.

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Knientje
Geregistreerd lid

Je zult je merk maar liefhebben.

Bericht door Knientje » di 18 jun, 2013 1:21

In Zeeland word je dan gelijk tot illegaal straatracer benoemd

http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/p ... -1.3870603" onclick="window.open(this.href);return false;

En tegengas door de Subaru Club Nederland.

http://www.pzc.nl/2.2448/subaru-club-ui ... -1.3872602" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de halve garen die hier door de stad scheuren over het algemeen dat niet met Subaru's doen, maar met Leonnetjes en helaas ook veel Mondeootjes Mk4 :oops:
Gelukkig rijd ik in een Mk2 :mrgreen:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Je zult je merk maar liefhebben.

Bericht door Sapphire » di 18 jun, 2013 1:59

Er hing een gemoedelijke sfeer en er was geen sprake van overlast. De parkeerplaats werd afgesloten zodat niet meer auto's het parkeerterrein op konden. Politieagenten hielden toezicht.
Ja, duidelijk sprake van een illegale straatrace die nipt voorkomen kon worden... wat een kleinzielig gedoe van die politie zeg, laat die mensen lekker hun hobby beoefenen zolang ze niemand tot last zijn... Houseparty kunnen ze ook al niet schrijven, of is "housparty" het Zeeuws dialect?

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » di 18 jun, 2013 10:46

:offtopic: houseparty zou vertalen als "uusfêêst". Of iemand zou begrijpen wat je bedoelt als je "uusfêêst" zegt, waag ik te betwijfelen....

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 18 jun, 2013 11:02

Schuurfeest toch?

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » di 18 jun, 2013 12:46

Daar stel ik me dan weer een hoop slecht in de lak zittende barrels bij voor die onderhanden genomen moeten worden.
Ik schuur alvast niet mee :-P+

Plaats reactie