GPS Tracker (anti diefstal) aanbieding

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Valorian
Geregistreerd lid

GPS Tracker (anti diefstal) aanbieding

Bericht door Valorian » wo 07 nov, 2012 11:57

Wellicht leuk voor wie niet in het rijtje wil worden opgenomen met gestolen en niet meer teruggevonden Saabs: Een GPS tracker. Er zijn vast veel mits en maaren en gezien de prijs is enige skepsis op zijn plaats, dus barst maar los hier met redenen waarom deze niet aan te schaffen, of gewoon wel natuurlijk ;)

Plaatje kan ik niet in het forum krijgen (zonder veel gedoe), maar staat hier:

http://www.agroluxe.com/nl/sale/outdoor" onclick="window.open(this.href);return false;

Omschrijving
Iedereen heeft er wel eens van gedroomd, was er maar iets waarmee ik altijd en overal kon zien waar mijn auto, partner, huisdier, fiets of tas was. Ieder raakt wel eens iets kwijt of is ongerust waar iets is. Gelukkig is dit verleden tijd met deze High Tech GPS Tracker. Dit slimme apparaat stuurt namelijk in enkele seconden de locatie van uw kroost of kostbare bezitting. Of u nu slachtoffer bent van een tasjesroof, autodiefstal of altijd de locatie van uw hond, kinderen of echtgenoot wenst te traceren, dit apparaat voldoet. Waar u deze tracker ook aan bevestigd via google maps wordt eenvoudig aangegeven waar het object zicht bevindt.

Diefstal of een vermissing geen nood!
Als u deze GPS Tracker in het verdwenen item in kwestie heeft gestopt, dan kunt u eenvoudigweg het telefoon nummer (zonder abonnement) bellen dat bij uw tracker hoort. U krijgt vervolgens direct een SMS bericht met de exacte locatie en een Google Maps link. Binnen enkele seconden weet u precies waar u heen moet om uw spullen op te halen. Hiermee bent u niet afhankelijk van detectives, politie, recherche of andere diensten maar beschikt u over de nieuwste technieken en traceert u de locatie eenvoudig vanaf ieder apparaat met internet en Google Maps.

Plug & Play!
Deze GPS tracker wordt geleverd inclusief alle wensbare toebehoren. Met de meegeleverde magneet klikt u de tracker eenvoudig aan ieder voertuig of apparaat, met het waterdichte zakje beschermt u de tracker eenvoudig en kunnen objecten ook onderwater getraceerd worden. De set wordt geleverd met twee duurzame accu's + laders en gaat circa 5 dagen mee. U plaatst een (prepaid) SIM kaart in de tracker en bent klaar om te traceren. U kunt dit doen met die oude simkaart die toch in de la ligt te verstoffen of schaft deze aan bij een willekeurige supermarkt of elektronica zaak voor enkele dubbeltjes en traceren maar. Door de compacte afmetingen is het apparaat onzichtbaar te plaatsen.
Bekijk direct de instructie video voor een goede impressie.

Uw eigen detective!
De toepassingen van dit apparaat zijn eindeloos en bracht bij ons het ware 007 (Bond, James Bond) gevoel naar boven. Uw partner of echtgenoot eenvoudig volgen door dit apparaat in zijn of haar tas of scooter te plaatsen, rijdt uw personeel daadwerkelijk daar waar men zegt dat men rijdt. Plaatst u deze tracker in uw koffer en zoekraken van bagage op rommelige vliegvelden en bagage systemen is voorgoed verleden tijd. Daarnaast is het ook mogelijk om automatisch een bericht te ontvangen bij het overschrijden van een maximum ingestelde snelheid. Het verlaten van een afgebakend gebied of het huis. Zo bent u altijd op de hoogte.

Veiligheid!
Deze tracker is daarnaast voorzien van een SOS functie. Hierdoor uitermate geschikt voor diegenen die de outback opzoeken, of deze winter off-piste gaan skiën. Met de SOS functie wordt na het indrukken van de knop automatisch alle een noodsignaal met locatie uitgezonden naar alle ingestelde telefoonnummers. Daarnaast uitermate geschikt voor opa die kilometers weg toert en vervolgens niet meer weet waar hij is. Gun uzelf meer rust en weet altijd en overal waar uw dierbaren zich bevinden. Kortom een enorm scala toepassingen voor dit mooie stukje techniek.

Nooit meer zoeken, met deze tracker ontvangt u direct de GPS coördinaten en ziet u via Google Maps exact waar hij, zij of het object zich bevind op deze aardbol.

Specificaties

Werkt via Google Maps coordinaten
Geschikt voor het traceren van al uw bezittingen of kroost
Zeer eenvoudig te te installeren
Compact en overal in te plaatsen
Compleet met 2 accu's lader, onderwater case, magneet bevestiging
Voorzien van SOS functie voor afgeven noodsignaal tijdens bijvoorbeeld skiën
2 jaar garantie
5-10 werkdagen levertermijn
14 dagen zichttermijn

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: GPS Tracker (anti diefstal) aanbieding

Bericht door Sapphire » wo 07 nov, 2012 13:46

Op zich een heel gaaf idee....

Een nadeel vind ik bijvoorbeeld dat de accu maar 5 dagen mee gaat. Dat stimuleert niet echt om de tracker op een "onvindbare" plek te installeren. Als je 'm op het dashboard zet heeft het natuurlijk weinig nut...

Een ander nadeel is dat er een simkaart in moet zitten, daar zal wel beltegoed op moeten oid om die berichtjes te krijgen, sturen ze vast niet vanuit liefdadigheid. En natuurlijk is net je beltegoed op als je 'm nodig hebt.

Mezelf kennende zou ik het opladen hierdoor al snel verwaarlozen waardoor het geen zin heeft. Ook moet je dus minimaal eens in de 5 dagen je auto gebruiken want na 5 dagen stilstaan is de accu leeg. En als je de tracker uit je auto haalt om op te laden.... juist.

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » wo 07 nov, 2012 18:25

Alstublieft, gewoon zoals alle afbeeldingen gedaan, locatie kopiëren en plakken maar. :wink:

Afbeelding

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 07 nov, 2012 18:36

Sapphire schreef:Op zich een heel gaaf idee....

Een nadeel vind ik bijvoorbeeld dat de accu maar 5 dagen mee gaat. Dat stimuleert niet echt om de tracker op een "onvindbare" plek te installeren. Als je 'm op het dashboard zet heeft het natuurlijk weinig nut...

Een ander nadeel is dat er een simkaart in moet zitten, daar zal wel beltegoed op moeten oid om die berichtjes te krijgen, sturen ze vast niet vanuit liefdadigheid. En natuurlijk is net je beltegoed op als je 'm nodig hebt.

Mezelf kennende zou ik het opladen hierdoor al snel verwaarlozen waardoor het geen zin heeft. Ook moet je dus minimaal eens in de 5 dagen je auto gebruiken want na 5 dagen stilstaan is de accu leeg. En als je de tracker uit je auto haalt om op te laden.... juist.

Kan je dat ding dan niet tijdns t rijden opladen?

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » wo 07 nov, 2012 19:50

Kan simpeler:

Oude iphone of ipod, met continu stroom en prepaid kaartje in je handschoenenkastje.

Met Findmyiphone kun je dan precies zien waar je auto zich bevindt.

robertw

Bericht door robertw » wo 07 nov, 2012 23:10

ik waag het erop, voor € 60,00 euro kun je geen bult vallen.

/rw

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 07 nov, 2012 23:12

D'r zijn er ook (Conrad) die je koppelt aan je accu dus geen gezeur meer met opladen etc, of je accu moet plat staan. Kosten wel wat meer...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 08 nov, 2012 0:44

harolddevries schreef:Kan simpeler:

Oude iphone of ipod, met continu stroom en prepaid kaartje in je handschoenenkastje.

Met Findmyiphone kun je dan precies zien waar je auto zich bevindt.
Helaas behoor ik tot de 'paupers' die geen oude iphone over hebben ;) Handschoenenkastje lijkt me trouwens niet echt de plek... waarschijnlijk niet super goed bereik en zodra ze 'm vinden heb je er niks meer aan.

Maar kan idd wel, onlangs is die van een vriendin van mij in Marokko 'teruggevonden' nadat 'ie was gejat bij het uitgaan in Amsterdam... super grappig om te zien:

Afbeelding

Dus Robert deel je ervaringen met ons zou ik zeggen. Misschien voorkomt dat dat mijn auto straks ergens in een vreemd oord wordt gevonden

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » do 08 nov, 2012 9:34

Volgens mij kan je die IPhone dan blokkeren :)

9399
Geregistreerd lid

Bericht door 9399 » zo 08 sep, 2013 10:10

Leuke aanbieding bij Conrad van een GPS-GSM tracker voor 59,99. Denk dat ik hier de wagens wel van ga voorzien of is het niks?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3737 ... &insert=NB" onclick="window.open(this.href);return false;

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » zo 08 sep, 2013 11:01

volgens mij heb je aan een praktijktest meer omdat niet alle gps apparaten een even goede ontvangst hebben.
en dat van die accu: onhandig natuurlijk. op een verstopplekje iedere keer dat ding opladen. en waar vindt je zo'n plek? dieven zijn lui (anders zouden ze wel werken toch) maar helaas niet altijd achterlijk en soms in bezit van een gps stoorder.
na een jaar moet je die accu elke dag opladen en bij slecht weer en kou is ie in een paar uur leeg.
gewoon aan de constante stroom via een stiekum draadje anders zien de dieven het ook.
handig ding wellicht voor de 1e dag of uren van de diefstal.

ik zou wel eens willen waar die kat van ons uithangt 's nachts.... .

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » zo 08 sep, 2013 11:21

9399 schreef:Leuke aanbieding bij Conrad van een GPS-GSM tracker voor 59,99. Denk dat ik hier de wagens wel van ga voorzien of is het niks?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3737 ... &insert=NB" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier http://www.youtube.com/watch?v=puGe4zuYM6o staat een review.

Wat me opvalt is dat deze apparaatjes allemaal een USB kabel hebben maar geen 12 V aansluiting.
Voor continu stroom moet je daar dus iets op vinden.

Zoiets http://www.ebay.com/bhp/12v-to-5v-converter er tussen monteren bij voorbeeld.

9399
Geregistreerd lid

Bericht door 9399 » zo 08 sep, 2013 11:53

Dat had ik me naderhand ook bedacht dat het beter is iets op constante spanning te hebben. Word hem dus niet

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door harolddevries » zo 08 sep, 2013 12:40

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 08 sep, 2013 13:12

slightly :offtopic:

levensnevel jr droeg op z'n roadtrip (Cap Teneron, Griekenland v.v. 8.182 km) per Honda TransAlp een 'Spot' GPS tracker
http://www.gpstrackersandmore.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
eenmaal een abonnement afgesloten en aangezet geeft dit apparaat elke 10 minuten de exacte locatie door.
Thuisfront, wij dus, konden zo via google maps exact zien waar hij zich bevond (echt bizar)
Setje batterijen gaat ca. een uur of 50 mee.
Apparaatje kan nog meer, met name in geval van nood, maar daarvoor moet je maar ff naar bovenstaande website doorklikken.

Plaats reactie