Dramatisch pimpfestijn

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

Dramatisch pimpfestijn

Bericht door Ewout900 » zo 19 mar, 2006 20:57

Vandaag een ritje noord-zuid gemaakt, grotendeels over de A28. Wat een treurig drama aldaar...

Op het TT-circuit te Assen was, zo bleek bij aankomst op mijn bestemming, dit weekend AutoMaxx Street Power Edition IV. De hele reis ben ik ingehaald door Remus-uitgeruste autootjes van divers kaliber, zonder uitzondering met afzichtelijke picknicktafels op het kofferdeksel, botoxdorpels en fake luchthappers. Wat een pijnlijk drama. Ik heb, op een enkele originele Subaru WRX na, slechts één stijlvol getunede auto gezien: een zwarte, iets verlaagde Audi A4 sedan met prachtig decente spoilers. Voor de rest was het consequent het gezegde 'huilen met de pet op' van toepassing.

;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+

Afbeelding

;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+ ;-(+

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 19 mar, 2006 22:02

Daar ga ik ook bijvoorbaat al niet heen, T'is voor de echte autoliefhebber ene grote droevenis zo'n festijn, vind dat ook niet iets voor jou voor zover ik je ken. Is meer een bijeenkomst van mensen met een minderwaardigheidsconplex( lekker opvallen met de radio hard aan en bij -20C met het raam open of het +25C is en dan kijken of iedereen je wel ziet) en later klagen dat je DOOF bent :o :o gewoon zielig zoiets.Heb echt medelijden met zulk soort volk.Dat zijn ook geen autoliefhebbers.Het doet zeer aan je ogen al die rommel(sunnglasses needed)

ps al ik het goed begrijp was het je bedoeling daar heen te gaan,maar niet wetende wat daar aan te treffen ?

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » zo 19 mar, 2006 22:35

Ewout schreef
De hele reis ben ik ingehaald door Remus-uitgeruste autootjes van divers kaliber
Ingehaald :?: :?: Ik neem toch aan dat je een Saab hebt :wink: :wink:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: Dramatisch pimpfestijn

Bericht door SpeekTuning » zo 19 mar, 2006 22:40

Ewout900 schreef: Voor de rest was het consequent het gezegde 'huilen met de pet op' van toepassing.
Ieder zo zijn eigen ding he? Misschien zeggen ze het wel hetzelfde over "ons". :oops:

Over het algmeen zijn deze auto's ook niet mijn smaak, maar wel knap wat deze mensen weer doen met hun auto's ...... toch?

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 19 mar, 2006 22:49

"Saab is voor ouwe lullen", aldus mijn studiegenoten die niet snappen met welk plezier en stiekeme trots ik in onze Estate Aero rondrijdt....

davidjoost

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 19 mar, 2006 23:19

edwardkommeren schreef:ps al ik het goed begrijp was het je bedoeling daar heen te gaan,maar niet wetende wat daar aan te treffen ?
Nee, ik reed nietsvermoedend op de A28 en zag tot Assen in tegenovergestelde richting veel Civics, Calibras en CRX'en en na Assen om mij heen. Zo ongeveer zonder uitzondering met witte achterlichten. Dieptepunt was een volledig onherkenbaar omgebouwde BMW 3-serie (E28), donkergrijs, witte achterlichten, kenteken verplaatst en god mag weten wat al niet. Vier jonge jongens erin... Ach, best leuk ook eigenlijk.
Benaero schreef:Ingehaald :?: :?: Ik neem toch aan dat je een Saab hebt :wink: :wink:
Hebben wel, in rijden niet vaak (genoeg). Bovendien rijd ik praktisch nooit te hard en 'zij' wel, vandaar... Ik zou ze trouwens bij lange na niet bijhouden.
speektuning schreef:Ieder zo zijn eigen ding he? Misschien zeggen ze het wel hetzelfde over "ons". :oops:
Over het algmeen zijn deze auto's ook niet mijn smaak, maar wel knap wat deze mensen weer doen met hun auto's ...... toch?
Ja, dat klopt wel; ik kijk met verbazing naar de energie en vooral ook het geld dat in die auto's gaat zitten. Alleen niet met bewondering...

:wink:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 20 mar, 2006 19:11

Ik ben 2 keer op de automaxx show in Assen geweest.
Een vriend van me heeft ''zo'n soort corolla'' :wink: , maar veel van deze gasten stoppen een hoop geld en moeite in deze auto's. Op zich heb ik er wel bewondering voor, maar hoe het ook lijkt eigenlijk doen ze elkaar allemaal na. En dat zie je na een tijdje pas. Het is zo vreselijk nep allemaal.

Het leuke vond ik de dragraces in Assen, hier winnen 30 jaar oude Amerikanen van hoog gepimpte CRXjes en Calibra's.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 20 mar, 2006 21:48

Ruud schreef:Het leuke vond ik de dragraces in Assen, hier winnen 30 jaar oude Amerikanen van hoog gepimpte CRXjes en Calibra's.
Doet me denken aan 'moderne literatuur' volgens Matthias Giesen: "Van opgepimpte mensen, opgepimpte dingen die voorbij gaan". :lol:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: re

Bericht door gj900 » ma 20 mar, 2006 22:47

edwardkommeren schreef:......Heb echt medelijden met zulk soort volk.Dat zijn ook geen autoliefhebbers....
Waarom medelijden en geen autoliefhebbers? Dat ze een andere smaak hebben maakt ze nog niet zielig en het zijn liefhebbers van een ander soort auto dan wij, that's all.

Plaats reactie