Toch een beetje Zweeds: Volvo Trucks

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Knientje
Geregistreerd lid

Toch een beetje Zweeds: Volvo Trucks

Bericht door Knientje » za 18 aug, 2012 13:32

edwardk
Geregistreerd lid

Re: Toch een beetje Zweeds: Volvo Trucks

Bericht door edwardk » za 18 aug, 2012 14:35

komkommerktijd zeker,ben benieuwd naar de bedoeling van deze post

sturgis
Geregistreerd lid

Bericht door sturgis » za 18 aug, 2012 14:52

Dit is typisch Volvo Trucks.... eigen werknemers die het verdomde ding in mekaar moeten gaan steken, krijgen niets te zien of te horen van nieuwe producten, maar worden daarenboven nog even fijntjes herinnert dat als je een foto neemt (van iets wat je niet te zien krijgt!) dat je een andere job kan gaan zoeken....
En dan lekker filmpjes op youtube gaan posten van je nieuw, zogenaamd "top secret" product, voor Jan en alleman....

En zich dan afvragen waarom werknemers tevredenheid de laatste jaren sterk afneemt...tja...
the mind boggles...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 18 aug, 2012 15:17

Zal wel aan mij liggen hoor, :roll:

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » za 18 aug, 2012 15:27

Ik wilde deze eigenlijk posten als reactie op deze post. Omdat ik daarbij ook al sterk aan het waarheidsgehalte twijfelde...
Als ze niet op tijd was geweest was ze te pletter geslagen op de tunnelmuur. Nu heb ik niet zoveel verstand van security, maar voor zo'n stunt met dat risico geeft geen enkele autoriteit toestemming.
Tijdens de Red Bull Air race in Porto , Portugal enkele jaren geleden, wilde men ook onder de bruggen door vliegen en daar werd ook geen toestemming voor gegeven.
En wie Portugal een beetje kent, weet ook dat ze het daar wat minder nauw nemen met de veiligheid. Maar dat risico namen ze toch niet

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » za 18 aug, 2012 21:47

zijn ze toch eindelijk van dat schuine voorruit afgestapt dat zal de ruimte voor de chauffeur heel erg ten goede komen ik vond die volvo's erg onpraktisch om te overnachten

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » za 18 aug, 2012 22:48

Plaats zat toch om te overnachten? :wink:

Afbeelding
Afbeelding

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » za 18 aug, 2012 23:26

als ze die dingen nou eens verplicht stelden voor overnachtingen en die rijtijdenwet eens wat verruimde is het misschien weer een leuk beroep wat mensen ook willen doen

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 aug, 2012 13:53

Die Volvo met snuit naar Amerikaans model ziet er toch veel stoerder uit.

Plaats reactie