weet niet of ik het hier mag plaatsen maar dat merken ew vanzelf wel.
ik heb van mijn vorige wagen een ford mondeo mk 3 2.0 tddi van 2001 nog een luchtmassameter en oranje zijpinkers liggen.
Als er hier iemand is die iemand kent die met zo een wagen rijd en deze onderdelen GRATIS wil hebben graag effe een pb dan.
Deze dingen liggen niet in mijn weg maar vind het doodzonde om deze te laten wegrotten in de garage de lmm kostte toch al snel een 150€ nogmaals deze zijn gratis dus ik hoef geen gezeik zoals op het ford forum van heb ik niet enzo.
lmm en zijpinkers
Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
johnny1982
- Geregistreerd lid
Ga naar
- ↳ Aanmelden voor de Saabmarktplaats
- Saabforum.nl
- ↳ Algemeen
- ↳ Saabforum.nl meetings
- ↳ We are many, we are SAAB - 15 jan 2012
- Algemeen
- ↳ Saab Club Nederland
- ↳ Saab Classics Vereniging Nederland
- ↳ Saab Club België
- ↳ Saab nieuws
- ↳ Saab algemeen
- ↳ Saab meetings en ritten
- ↳ Auto's algemeen
- ↳ Saab in films / op TV / op YouTube
- ↳ Gestolen Saabs
- Modellen
- ↳ 92, 93, 95, 96 en Sonett (TT)
- ↳ 95, 96 en Sonett (V4)
- ↳ 90
- ↳ 99
- ↳ 900 Classic
- ↳ 9000
- ↳ 9-3 en 900 NG
- ↳ 9-3 Sport Sedan en Estate
- ↳ 9-2X
- ↳ 9-4x
- ↳ 9-5
- ↳ 9-5 NG
- ↳ 9-7x
- Saab Extra
- ↳ Viggen
- ↳ Cabrio
- ↳ Turbo & Tuning
- ↳ LPG
- Specialisten en andere Saabgaragisten
- ↳ Saab / Orio Erkende Leveranciers + Reparateurs
- ↳ Saabspecialisten en andere bedrijven die Saabs verkopen
- Gespot
- ↳ Gespot NL
- ↳ Gespot (België)
- ↳ Gespot (overige landen)
- Saabforum Pakket Dienst en Inkoopacties