lmm en zijpinkers

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
johnny1982
Geregistreerd lid

lmm en zijpinkers

Bericht door johnny1982 » zo 18 sep, 2011 11:11

weet niet of ik het hier mag plaatsen maar dat merken ew vanzelf wel.
ik heb van mijn vorige wagen een ford mondeo mk 3 2.0 tddi van 2001 nog een luchtmassameter en oranje zijpinkers liggen.
Als er hier iemand is die iemand kent die met zo een wagen rijd en deze onderdelen GRATIS wil hebben graag effe een pb dan.
Deze dingen liggen niet in mijn weg maar vind het doodzonde om deze te laten wegrotten in de garage de lmm kostte toch al snel een 150€ nogmaals deze zijn gratis dus ik hoef geen gezeik zoals op het ford forum van heb ik niet enzo.

Plaats reactie