Youngtimer Magazine zoekt een Honda Legend voor een vergelijkende test:
http://www.youngtimer-magazine.nl/?p=2774" onclick="window.open(this.href);return false;
Een mooie Rover 827 Vitesse hebben we al gevonden, nu zijn Japanse neef nog, de Honda (Acura) Legend van de eerste generatie (1985-1990). We willen beide auto graag vergelijken en zijn benieuwd of de Rover inderdaad zo veel Britser is dan de technisch grotendeels identieke Honda.
Het verhaal is bedoeld voor een van de komende nummers. De planning ligt nog niet vast en haast is er dus niet bij, maar omdat mooie exemplaren niet voor het oprapen liggen hier alvast een oproep. Voor een optimale vergelijking willen we het liefst een sedan. Reacties graag naar gert@youngtimer-magazine.nl.
Ondanks dat het hier het SAABforum is misschien een beetje helpen: Iemand die een mooie weet en de eigenaar ervan kent?
Youngtimer Magazine zoekt Honda Legend 1e serie
-
ingka
- Donateur (2x)

Re: Youngtimer Magazine zoekt Honda Legend 1e serie
Erg leuk tijdschrift, kan ik van harte aanraden
Ik ga eens ff een abbootje nemen, voor 24,50 per jaar is dat een leuke brievenbus verrassing
Ik ga eens ff een abbootje nemen, voor 24,50 per jaar is dat een leuke brievenbus verrassing
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: Youngtimer Magazine zoekt Honda Legend 1e serie
Inderdaad een erg leuk blad. Vel van de artikelen worden door echte liefhebbers geschreven en dat merk je. Zo heeft een collega van me het artikel in het laatste nummer over de Peugeot 205 cabriorit naar Frankrijk geschreven. Ik wist dat ie er zo eentje heeft en wilde het artikel al voor 'm meenemen toen ik ineens zag dat hij het zelf had geschreven