slang 80mm

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gesloten
John Grand
Geregistreerd lid

slang 80mm

Bericht door John Grand » ma 06 jun, 2011 7:26

Zoek voor een luchtfilter een slang van ca, 80 mm diameter /
Is voor een luchtfilter en moet wel tegen enige warmte kunnen daardoor ,komt een klein bochtje in dus een flexibel iets zou mooi zijn .

Oja, de lengte is met 15 cm al lang genoeg .
Wie heeft iets voor mij??

alvast bedankt
gr John

Gebruikersavatar
aha!
Donateur
Donateur

Re: slang 80mm

Bericht door aha! » vr 24 jun, 2011 22:07

hoi John,

misschien heb ik iets of weet ik een adres voor je. Je moet me even op weg helpen:

is 80 mm de binnen of de buitendiameter?
75mm is volgens mij een gangbare maat
Mag de diameter verlopen, als er een zijde 80mm is?
Welke druk moet de slang kunnen weerstaan, atmosferisch of overdruk, hoeveel?
Hoe scherp is de benodigde bocht?
is uiterlijk van belang, zwart, kleur, doorzichtig?
Moet de slang glad zijn of geribbeld (harmonica model)? >> denk bijvoorbeeld aan ribbelslang zoals bij Saab 90 van luchtfilter naar gasklephuis

gladde slang via Eriks servicecenter of andere slangenleverancier, ik zoek zonodig even een firma voor je

met vriendelijke groet
André

John Grand
Geregistreerd lid

Re: slang 80mm

Bericht door John Grand » vr 24 jun, 2011 22:11

:oops: Ben al voorzien inmiddels .

Heb eeb harmonica slang nu van RVS ,bij een plaatselijke openhaard installateur gehaald ,

was wel even zoeken idd

bedankt nog en kan op slot.......... :)

Gesloten