Zoek voor een luchtfilter een slang van ca, 80 mm diameter /
Is voor een luchtfilter en moet wel tegen enige warmte kunnen daardoor ,komt een klein bochtje in dus een flexibel iets zou mooi zijn .
Oja, de lengte is met 15 cm al lang genoeg .
Wie heeft iets voor mij??
alvast bedankt
gr John
slang 80mm
-
aha!
- Donateur

Re: slang 80mm
hoi John,
misschien heb ik iets of weet ik een adres voor je. Je moet me even op weg helpen:
is 80 mm de binnen of de buitendiameter?
75mm is volgens mij een gangbare maat
Mag de diameter verlopen, als er een zijde 80mm is?
Welke druk moet de slang kunnen weerstaan, atmosferisch of overdruk, hoeveel?
Hoe scherp is de benodigde bocht?
is uiterlijk van belang, zwart, kleur, doorzichtig?
Moet de slang glad zijn of geribbeld (harmonica model)? >> denk bijvoorbeeld aan ribbelslang zoals bij Saab 90 van luchtfilter naar gasklephuis
gladde slang via Eriks servicecenter of andere slangenleverancier, ik zoek zonodig even een firma voor je
met vriendelijke groet
André
misschien heb ik iets of weet ik een adres voor je. Je moet me even op weg helpen:
is 80 mm de binnen of de buitendiameter?
75mm is volgens mij een gangbare maat
Mag de diameter verlopen, als er een zijde 80mm is?
Welke druk moet de slang kunnen weerstaan, atmosferisch of overdruk, hoeveel?
Hoe scherp is de benodigde bocht?
is uiterlijk van belang, zwart, kleur, doorzichtig?
Moet de slang glad zijn of geribbeld (harmonica model)? >> denk bijvoorbeeld aan ribbelslang zoals bij Saab 90 van luchtfilter naar gasklephuis
gladde slang via Eriks servicecenter of andere slangenleverancier, ik zoek zonodig even een firma voor je
met vriendelijke groet
André
-
John Grand
- Geregistreerd lid
Re: slang 80mm
Heb eeb harmonica slang nu van RVS ,bij een plaatselijke openhaard installateur gehaald ,
was wel even zoeken idd
bedankt nog en kan op slot..........