eens! Wanneer ik in duitsland rij (nu even niet want vorige week is de drijfstang naar buiten gekomen,krukas gebroken en heeft de zuiger de drijfstang verlaten) rij ik rustig 240+....met gemak. Echter waar het KAN. Dus dat wil zeggen VRIJBAAN. zodra ik een treintje autos zie op de rechterbaan ga ik abrupt van het gas af. Dan anticipeer ik op snelheid en diegene die mij wellicht niet ziet. Ga je daar toch met een onnoemelijke snelheid langs ben je voor mij gek. zelfde geld voor Nederland en de Gumball rally. Een vrachtwagen rechts inhalen wanneer daarvoor nog eens een aantal auto`s rijden, dan ben je een kamikaze.jelger schreef:daar heb je helemaal gelijk in, maar degene die met 200 voorbij komt op de vluchtstrook is de grotere oetl*l.
om even dingen in perspectief te zetten.
Gumball
-
easy
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Ook een oetlul gaat zelden puur voor een aangename ontspanning naar de vluchtstrook.... daar is het ding ook niet voor.easy schreef:Ik ben het eensverde900 schreef:Wat ik probeerde duidelijk te maken dat een normaal aan het verkeer deelnemend mens soms door wat voor omstandigheid dan ook net even dat mist waardoor hij de #@$ is, dat kan natuurlijk altijd gebeuren, maar als het verwijtbaar is (zoals ik deelnemers aan dit soort evenementen dat aanreken) heb ik daar wat moeite mee....easy schreef:Kijk dit topic nog even goed na zou ik zeggen! Na mijn statement zou je kunnen zeggen dat als IK aangereden wordt met 300kmh, je nu toch wel degelijk kunt stellen dat het mijn EIGEN schuld is. Maar voor wat het waard is , iemand die 300 als normaal ervaart is niet goed bij zijn hoofd, dus als hij mij met die snelheid voorbijkomt, zal ik ook het vingertje naar mijn hoofd brengen want zo hoort het toch Verde?Maar wanneer je zonder om te kijken de vluchtstrook op draait met het motto "daar kan toch niets vandaan komen" dan ben je voor mij een oetl*l
-
jelger
- Geregistreerd lid
mee eens, als je het op een plek doet waar je een ander niet tot last bent. niet mee eens, als je een het op een plek doet waar een ander die er niet voor kiest (maar het opgedrongen wordt) om in de buurt van "roekelozen met expertise" te zijn.taaffert schreef: Risico van het vak.
ergo : toeschouwers van een rallye, of race kiezen voor bepaalde risicos veroorzaakt door de deelnemers.
openbare wegdeelnemers kiezen niet voor opgelegde bewust begane risicovolle overtredingen. alles binnen redelijkheid zogezegd. uiteraard zijn er risicos. maar elk asociaal gedrag wordt opgelegd, en is niet te tolereren. (tenzij een vergissing, uitglijder, die overkomt als asociaal maar niet zo bedoeld was, en niet kwaadwillige, stoere intenties had)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Hier nog een leuke foto van iemand die zich blijkbaar niet kan beheersen, even wachten en hij had er zo langs gekunt.
Zo rijden Gumball rijders dus ook!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=b944f657
Zo rijden Gumball rijders dus ook!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=b944f657
-
easy
- Geregistreerd lid
[/quote]
Ook een oetlul gaat zelden puur voor een aangename ontspanning naar de vluchtstrook.... daar is het ding ook niet voor.[/quote]
Dit wordt oeverloos gezever zo Verde900. Welke situatie rechtvaardigd het om ZONDER goed uit te kijken de vluchtstrook op te draaien. Dan zou je dus ook een politiewagen/ambulance niet zien. En kom dan niet aan met "maar die hebben lampjes op het dak".
Ook een oetlul gaat zelden puur voor een aangename ontspanning naar de vluchtstrook.... daar is het ding ook niet voor.[/quote]
Dit wordt oeverloos gezever zo Verde900. Welke situatie rechtvaardigd het om ZONDER goed uit te kijken de vluchtstrook op te draaien. Dan zou je dus ook een politiewagen/ambulance niet zien. En kom dan niet aan met "maar die hebben lampjes op het dak".
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

Daar heb je gelijk in, maar hulpdiensten anticiperen veelal wel op het overige verkeer, waar debielen dat nu net niet doen.easy schreef:Dit wordt oeverloos gezever zo Verde900. Welke situatie rechtvaardigd het om ZONDER goed uit te kijken de vluchtstrook op te draaien. Dan zou je dus ook een politiewagen/ambulance niet zien. En kom dan niet aan met "maar die hebben lampjes op het dak".
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dit wat hier gaande is bij 'Het Lagerhuis'verde900 schreef:Voor geval je het gemist mocht hebben, het vak van coureur wordt op een circuit bedreven.taaffert schreef:Risico van het vak.
Ik wilde alleen maar een leuke topic starten over de Gumball. Zal volgende keer wel twee keer nadenken voor ik zoiets over wat ik in mijn vrije tijd doe, niet Saab gerelateerd, erop zet.
Zwaar overdreven dit allemaal.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Klopt, en laten debielen nu net niet meerijden met de Gumball, die hebben (meestal, want generaliseren mag niet) geen geld en zitten in een gesticht, veilig opgeborgen zodat ze jou iig niks aan kunnen doen op de snelweg.verde900 schreef:Daar heb je gelijk in, maar hulpdiensten anticiperen veelal wel op het overige verkeer, waar debielen dat nu net niet doen.easy schreef:Dit wordt oeverloos gezever zo Verde900. Welke situatie rechtvaardigd het om ZONDER goed uit te kijken de vluchtstrook op te draaien. Dan zou je dus ook een politiewagen/ambulance niet zien. En kom dan niet aan met "maar die hebben lampjes op het dak".
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dacht het niet.sjoerdk schreef:Maak een topic voor de liefhebbers van Gumball!
Gaan wij hier lekker verder discussieren over de nadelen van Gumball!
Dit heb ik opgezet voor de liefhebbers, al die azijnzeikerij mag je elders gaan verkondigen.
voor de liefheber: Een Ariel Atom in actie, het rook heerlijk naar verbrand rubber.
Filmpje hier klikken
-
easy
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid