Er bestaat misschien wel een 900 Classic model in Odoardogrijs, maar dan waarschijnlijk met Aero pakket. Wat je zou kunnen overwegen is om jou auto in model te laten maken, met als basis het Del Prado model. Injectie liet van een Sommerville 9000 CS een kopie van zijn auto maken, inclusief velgen, uitlaat, nummerplaten en andere kleur lak. Het kan dus wel!Jaap900i schreef:<------ Eigenlijk moet 'ie er gewoon zo uit zien, kan dat?sjoerdk schreef:Die zul je zelf moeten creëren, spuit een Del Prado model gewoon over en verbeter 'm meteen (Aero velgjes eronder).Jaap900i schreef:... Als jullie nu ook nog een mooi Odoardogrijs model i uit 1990 weten is het helemáál top!
Leuk weetje over Saabmodelauto's
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Jaap900i
- Donateur

-
gj900
- Donateur (9x)

Er staan twee Ministyles op ebay, in zilver en zwart. Zo kopen voor €75 excl. verzendkosten!sjoerdk schreef:Wil je een heel mooi model, zoek er dan eentje van Ministyle. Erg goed vormgegeven, mooi gespoten, kostten alleen wel een lieve duit....
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=001
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=022
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
maar de duure man heeft zo links en rechts wel hele leuke spulletje's (sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-...
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Hee, dat laatste komt me bekend voor! Afgelopen zomer het eerste model 9-5 Aero gekocht in Zweden, 1/43. Kosten: 49 SEK, leek mij niet duur. Op details valt het wat tegen, maar voor die prijs mag je niet klagen lijkt me.sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-...
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Die jij hebt is neem ik aan van Cararama/Hongwell?Pluseight schreef:Hee, dat laatste komt me bekend voor! Afgelopen zomer het eerste model 9-5 Aero gekocht in Zweden, 1/43. Kosten: 49 SEK, leek mij niet duur. Op details valt het wat tegen, maar voor die prijs mag je niet klagen lijkt me.sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-...

Op Google zag ik dat ook de uiterst fraaie 9-3 Sport Estate van Motorart in Cararama verpakking word verkocht!

-
Pluseight
- Geregistreerd lid