Leuk weetje over Saabmodelauto's

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 29 jan, 2008 17:37

Jaap900i schreef:
sjoerdk schreef:
Jaap900i schreef:... Als jullie nu ook nog een mooi Odoardogrijs model i uit 1990 weten is het helemáál top! :lol:
Die zul je zelf moeten creëren, spuit een Del Prado model gewoon over en verbeter 'm meteen (Aero velgjes eronder). :D
<------ Eigenlijk moet 'ie er gewoon zo uit zien, kan dat? :?
Er bestaat misschien wel een 900 Classic model in Odoardogrijs, maar dan waarschijnlijk met Aero pakket. Wat je zou kunnen overwegen is om jou auto in model te laten maken, met als basis het Del Prado model. Injectie liet van een Sommerville 9000 CS een kopie van zijn auto maken, inclusief velgen, uitlaat, nummerplaten en andere kleur lak. Het kan dus wel!

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 29 jan, 2008 17:42

Wat volgens mij veel makkelijker is, is om een willekeurige Del Prado te kopen en daar dan op marktplaats een tweeling van groot formaat bij te vinden. :lol:

Gebruikersavatar
Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 29 jan, 2008 17:44

brinky schreef:Wat volgens mij veel makkelijker is, is om een willekeurige Del Prado te kopen en daar dan op marktplaats een tweeling van groot formaat bij te vinden. :lol:
:lol: Das inderdaad ook een manier :lol: (reacties op taalgebruik in het taalpuristentopic... 8)

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 29 jan, 2008 17:49

sjoerdk schreef:Wil je een heel mooi model, zoek er dan eentje van Ministyle. Erg goed vormgegeven, mooi gespoten, kostten alleen wel een lieve duit....
Er staan twee Ministyles op ebay, in zilver en zwart. Zo kopen voor €75 excl. verzendkosten!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=001

Afbeelding

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=022

Afbeelding

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 29 jan, 2008 17:56

Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-... :roll:

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » di 29 jan, 2008 18:20

sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-... :roll:
maar de duure man heeft zo links en rechts wel hele leuke spulletje's ( :evil: die ik mij niet kan veroorloven omdat ze zo duur zijn :evil: ) als ik zie dat de advertentie van hem is druk ik die al weg :roll:

Gebruikersavatar
marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » di 29 jan, 2008 18:27

tanisha schreef:maar de duure man heeft zo links en rechts wel hele leuke spulletje's ( :evil: die ik mij niet kan veroorloven omdat ze zo duur zijn :evil: ) als ik zie dat de advertentie van hem is druk ik die al weg :roll:
Hebben we het hier niet over een vrouw :?:

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 29 jan, 2008 18:31

Zou kunnen, I. de Boer?

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » di 29 jan, 2008 18:32

marcelgerry schreef:
tanisha schreef:maar de duure man heeft zo links en rechts wel hele leuke spulletje's ( :evil: die ik mij niet kan veroorloven omdat ze zo duur zijn :evil: ) als ik zie dat de advertentie van hem is druk ik die al weg :roll:
Hebben we het hier niet over een vrouw :?:
de druure vrouw dan!

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 29 jan, 2008 18:43

davidjoost schreef:het verschil zit hem natuurlijk gewoon in de BTW
zweden 25% BTW en Ned 19%, :arrow: dus zijn ze in zweden duurder :bluethumb:

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » di 29 jan, 2008 19:53

sjoerdk schreef:I. de Boer?
Ina...

Saab 900 schaalmodellen, genoeg te koop op eBay e.d.

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 29 jan, 2008 20:43

@ Brinky en GJ;

:green_many:

Gebruikersavatar
Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » vr 01 feb, 2008 11:00

sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-... :roll:
Hee, dat laatste komt me bekend voor! Afgelopen zomer het eerste model 9-5 Aero gekocht in Zweden, 1/43. Kosten: 49 SEK, leek mij niet duur. Op details valt het wat tegen, maar voor die prijs mag je niet klagen lijkt me.

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 01 feb, 2008 12:37

Pluseight schreef:
sjoerdk schreef:Leuke spot! Op MP staat er ook eentje te koop, ik denk echter voor heel wat meer, aangezien de verkoper het normaal vind €35,- voor een knullig Cararama (dus niet de nieuwe!) 9-5 model vraagt, kun je bij sommige speelgoedwinkels nog wel vinden voor €4.95,-... :roll:
Hee, dat laatste komt me bekend voor! Afgelopen zomer het eerste model 9-5 Aero gekocht in Zweden, 1/43. Kosten: 49 SEK, leek mij niet duur. Op details valt het wat tegen, maar voor die prijs mag je niet klagen lijkt me.
Die jij hebt is neem ik aan van Cararama/Hongwell?
Afbeelding

Op Google zag ik dat ook de uiterst fraaie 9-3 Sport Estate van Motorart in Cararama verpakking word verkocht! :shock: Model kost bij de dealer tussen de €18,- en €28,-, in Cararama verpakking +- een tientje.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » vr 01 feb, 2008 19:56

@Sjoerd; ik heb inderdaad die van Cararama, aan de belabberde afwerking te zien. Weet jij trouwens of er modelauto's zijn van de tweede serie 9-5? Wij hebben er zelf een van 2002, ik zou het leuk vinden om die te hebben.

Plaats reactie