Autorai
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
Woensdagavond was de Premierie van de RAI. Samen met schoonvader en zwager daar geweest. Diverse mooie auto's gezien; Aston Martin, Spijker, Wiesmann en natuurlijk Saab. Hier gesproken met Eelco, leuk om kennis te hebben gemaakt. Met "permissie" bij de URSaab en X gestaan... super. Verder een leuk aandenken meegekregen. Ik raad een ieder aan om de RAI met een bezoek te vereren. Bezoek dan zeker de Hollandhal. Hier staan de mooiste automobielen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Het is vandaag erg druk. Veel mensen gezien en gesproken. Het merk Saab zit in de lift als je het mij vraagt.
Jos, je bent van harte welkom hoor!!
Leuk ook om meerdere forummers weer eens te zien of voor het eerst.
De foto van mij moet ik zo nog gaan bekijken, heb het al wel deels van forummers gehoord
Jos, je bent van harte welkom hoor!!
Leuk ook om meerdere forummers weer eens te zien of voor het eerst.
De foto van mij moet ik zo nog gaan bekijken, heb het al wel deels van forummers gehoord
-
Henk-Jan
- Donateur

-
nacra 93
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Nog goedkoper is bij het Olympisch Stadion P+R parkeren voor 5.50 en dan (voor 2 personen) gratis 2 metrostations nemen, of een lekkere wandeling langs de stadionkade.Oostland schreef:Voor sommigen te laat, maarff een tip,
"zet je auto niet in de parkergarage voor 20 euro, maar even links om de hoek rijden, kan je hem aan de kant van de weg zetten, dagkaart 12,50 en voor 10tje genoeg uren om de RAI te bezoeken
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
Check http://sluitertijd.web-log.nl voor mijn kijk op de AutoRAI 2007.
Goede vrijdag is overigens géén goede dag om erheen te gaan... Ik had het forum niet meer gechecked, stond er een saabforumlid bij Saab?
Nog een andere goede parkeertip: Het Arena transferium. Volgens de RAI moet je een uitrijkaart van 12 euro kopen, maar deze parkeergarage kost 1,90 per uur. Na zo'n 3,5 uur had ik het wel weer gezien, en moest gewoon in de automaat 5,70 betalen. Want; hoe weet die automaat dat ik niet bij de Prenatal naast het transferium ben geweest?
Pas als je langer dan 6 uur op de RAI rondsjokt kan je beter een uitrijkaart kopen. Gratis pendelbussen op en neer overigens.
Koop dus GEEN uitrijkaart voor het transferium aan de kassa!
Goede vrijdag is overigens géén goede dag om erheen te gaan... Ik had het forum niet meer gechecked, stond er een saabforumlid bij Saab?
Nog een andere goede parkeertip: Het Arena transferium. Volgens de RAI moet je een uitrijkaart van 12 euro kopen, maar deze parkeergarage kost 1,90 per uur. Na zo'n 3,5 uur had ik het wel weer gezien, en moest gewoon in de automaat 5,70 betalen. Want; hoe weet die automaat dat ik niet bij de Prenatal naast het transferium ben geweest?
Pas als je langer dan 6 uur op de RAI rondsjokt kan je beter een uitrijkaart kopen. Gratis pendelbussen op en neer overigens.
Koop dus GEEN uitrijkaart voor het transferium aan de kassa!
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Alle lof voor het reuze gastvrij en persoonlijke onthaal op de prachtige Saabstand
!
Stond er een forumlid bij Saab?! Het was Taaffert himself!
We hadden het beste voor het laatst bewaard, idd deze hal had mi de beste uitstraling, de stand zelf was indrukwekkend mooi van opzet.
Sinds 1975 heb ik nog niet verzuimd om de Auto-RAI te bezoeken, er moet mij van het hart, dit was afgezien van Saab, Spijker, de F1 stand, diverse race-auto's en oldtimers en de diverse prototypen/het prautotype met de daarbij behorende techniek, wel een van de lauwste dit ik ooit meegemaakt heb
.
Waarom zou Goede Vrijdag geen goede dag zijn om er heen te gaan?
Het was niet te druk, zelfs op de weg viel het niet tegen en er was een overwegend prima publiek op de been.
Helaas moesten we om 22.10 van de Saabstand vertrekken omdat we anders kans liepen de laatste pendelbus te missen.
Grote tassen met folders draag ik niet meer mee maar zo'n mooie muismat krijgt een passend plaatsje... onder de muis
.
Cornell
Stond er een forumlid bij Saab?! Het was Taaffert himself!
We hadden het beste voor het laatst bewaard, idd deze hal had mi de beste uitstraling, de stand zelf was indrukwekkend mooi van opzet.
Sinds 1975 heb ik nog niet verzuimd om de Auto-RAI te bezoeken, er moet mij van het hart, dit was afgezien van Saab, Spijker, de F1 stand, diverse race-auto's en oldtimers en de diverse prototypen/het prautotype met de daarbij behorende techniek, wel een van de lauwste dit ik ooit meegemaakt heb
Waarom zou Goede Vrijdag geen goede dag zijn om er heen te gaan?
Het was niet te druk, zelfs op de weg viel het niet tegen en er was een overwegend prima publiek op de been.
Helaas moesten we om 22.10 van de Saabstand vertrekken omdat we anders kans liepen de laatste pendelbus te missen.
Grote tassen met folders draag ik niet meer mee maar zo'n mooie muismat krijgt een passend plaatsje... onder de muis
Cornell
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Ik had gisteravond op de valreep besloten vandaag de Auto RAI te bezoeken. Om half tien was ik er, lekker op tijd, en al snel de Saab stand opgezocht. Maar omdat ik de naam was vergeten van de persoon die op de Saab stand zou staan (sorry, Taaffert) niemand daar aangesproken en de rest van de RAI bezocht.
Leuke dag gehad!
Ook ongeveer 300 foto's gemaakt van de beauty's (zowel auto's als de vrouwen)...
Mijn persoonlijke favorieten, in willekeurige volgorde:
- Aston Martin DB9
- Maserati Coupe GT
- Porsche 911 turbo en GT3RS
- Alfa Romeo 8C (nogwat)
- En natuuuuurlijk de Saab Aero-X
Leuke dag gehad!
Ook ongeveer 300 foto's gemaakt van de beauty's (zowel auto's als de vrouwen)...
Mijn persoonlijke favorieten, in willekeurige volgorde:
- Aston Martin DB9
- Maserati Coupe GT
- Porsche 911 turbo en GT3RS
- Alfa Romeo 8C (nogwat)
- En natuuuuurlijk de Saab Aero-X