Ik moet zeggen dat dat stuk snelweg een driebaansweg is waar dat traject doorgaans begin van de middag hoogstens tien auto`s rijden, dus je hebt daar echt wel de ruimte om vol te gaan
dit soort zaken... en dan -vast en zeker- maar zeuren over meer blauw op straat en de 'onveiligheid' door 'nieuwkomers', die het niet zo nauw zouden nemen met 'onze' normen en waarden... hou nou toch op zeg.
je stelt jezelf boven de wet, dus je gunt het ieder ander ook om wetten en regels (normen en waarden) vrijelijk te interpreteren? lijkt me.. anders klopt er ergens toch iets niet.
kijk dat je af en toe je plank induwt.. a la.. ik heb dat laatst ook gedaan in Death Valley waar ik inderdaad 10 mijl -ca 16 km - ver kon kijken (en daar reed dus echt niemand.. ) en dat kan echt vrijwel niet in NL, en al helemaal niet bij die oprit waar jij het over hebt - ik ken dat stuk toevallig, meine heimat! daar heb ik moeite mee... en dan gewoon keihard liegen tegen de agent... wie ondermijnt nu eigenlijk de 'normen en waarden' staat?
en
het verschl tussen 180 en 120/100 km verkeer is zo groot dat je gewoon een gevaar bent voor een ander. zoals je zelf al zegt.. er
IS verkeer... en omdat je via een invoegstrook komt.. niemand die dat verwacht... of stel je je zo superieur op dat iedereen daar maar gewoon rekening mee moet houden in het verkeer dat , ondanks dat het NIET mag, er toch overal van die 180 km jakkeraars voorbij kunnen komen die dan ook nog verwachten dat anderen daar niet van schrikken en het maar normaal moeten vinden?
ik weet het.. laat .. maar ik wilde dit toch even kwijt.