Het merk zonder lelijke auto's
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Garrett
- Lid van verdienste
De B is een doorontwikkeling van de Midget, die weer één op één overgenomen is van de Sprite, en ja de Austin Healey was er eerder 
Citroen:
AX, BX, VISA, ZX (estate brrrr) .... enz...? Ze hebben zichzelf herpakt maarre deze vraag is niet te beantwoorden. Iedere fabrikant heeft weleens een miskleun gefabriceerd. Ik zat net met Triumph in mijn hoofd maar moest toen denken aan de wanstaltige TR7 en TR8.
Ik zal er nog eens goed over nadenken.
Goh, nog niemand SAAB genoemd?
Citroen:
AX, BX, VISA, ZX (estate brrrr) .... enz...? Ze hebben zichzelf herpakt maarre deze vraag is niet te beantwoorden. Iedere fabrikant heeft weleens een miskleun gefabriceerd. Ik zat net met Triumph in mijn hoofd maar moest toen denken aan de wanstaltige TR7 en TR8.
Ik zal er nog eens goed over nadenken.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

Daarom vind ik het zo interessant om er even over de discussiëren.Flèche Rouge schreef:(...) deze vraag is niet te beantwoorden. Iedere fabrikant heeft weleens een miskleun gefabriceerd.
9-2x? 9-7x? Dame Edna?Flèche Rouge schreef:Goh, nog niemand SAAB genoemd?
De eerste twee zijn niet echt echte SAABs en de Dame Edna vind ik zelf nog wat hebben, maar om unaniem te zeggen dat SAAB in aanmerking komt? Nee, dat niet.
-
Robbert
- Donateur (6x)

MGb en Midget hebben niets met elkaar te maken. Twee heel verschillende auto's: ook in hun ontwikkeling.Flèche Rouge schreef:De B is een doorontwikkeling van de Midget, die weer één op één overgenomen is van de Sprite, en ja de Austin Healey was er eerder
Wat betreft Saab: 9-7!
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Garrett
- Lid van verdienste
-