Inderdaad, er waren meer overeenkomsten, met ook de Lancia ThemaRobberts schreef:Waren de Croma en de 9000 niet op dezelfde dodemplaat gemaakt? Net zoals een Lancia waar ik de naam niet meer van weet,verde900 schreef:Tja, dat doet de volgende vraag bij me opborrelen, er zijn nog heel veel rijdende 9000's, hoeveel croma's zouden er nog zijn?nacra 93 schreef:wat nou als de croma lijkt op de "'nieuwe 9-5'' a la saab 9000
Je mag maar 1 keer raden,..
-
verde900
- Donateur

Re: Je mag maar 1 keer raden,..
-
Sjo
- Geregistreerd lid
En de Alfa 164 hoorde er ook bij dacht ik. Vier auto's met dezelfde bodemplaat.Waren de Croma en de 9000 niet op dezelfde dodemplaat gemaakt? Net zoals een Lancia waar ik de naam niet meer van weet,
Inderdaad, er waren meer overeenkomsten, met ook de Lancia Thema
-
Robbert
- Donateur (6x)

Lancia, Fiat en Alfa: klinkt wel logisch. Behoorden toen al tot een concern.Sjo schreef:En de Alfa 164 hoorde er ook bij dacht ik. Vier auto's met dezelfde bodemplaat.Waren de Croma en de 9000 niet op dezelfde dodemplaat gemaakt? Net zoals een Lancia waar ik de naam niet meer van weet,
Inderdaad, er waren meer overeenkomsten, met ook de Lancia Thema
-
nacra 93
- Donateur

heb de foto,s nog eens bekeken van dat ding maar zie toch wel saab lijnen vind hem wel leuk geloof ik 
-
verde900
- Donateur

Ik ben het met je eens, als het gaat om design zijn die Italianen tijdloze meesters,nacra 93 schreef:heb de foto,s nog eens bekeken van dat ding maar zie toch wel saab lijnen vind hem wel leuk geloof ik
als het daarentegen gaat om kwaliteit is de uiterste houdbaarheidsdatum helaas snel verstreken.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Hoewel dat tegenwoordig natuurlijk al veel beter is dan vroeger.verde900 schreef:Ik ben het met je eens, als het gaat om design zijn die Italianen tijdloze meesters,nacra 93 schreef:heb de foto,s nog eens bekeken van dat ding maar zie toch wel saab lijnen vind hem wel leuk geloof ik
als het daarentegen gaat om kwaliteit is de uiterste houdbaarheidsdatum helaas snel verstreken.
-
verde900
- Donateur

Eh, waarop baseer je dat? Een Lancia Fulvie 1200CC V4 uit de grijze oudheid was een supermachientje, een Fiat 3200 ook, Italianen en electronica blijft tricky.Robberts schreef:Hoewel dat tegenwoordig natuurlijk al veel beter is dan vroeger.verde900 schreef:Ik ben het met je eens, als het gaat om design zijn die Italianen tijdloze meesters,nacra 93 schreef:heb de foto,s nog eens bekeken van dat ding maar zie toch wel saab lijnen vind hem wel leuk geloof ik
Een pak yoghurt heeft vaak al een langere houdbaarheidsperiode (zonder technische problemen dan) als een Italiaanse auto.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik bedoelde de bouwkwaliteit, de roestgevoeligheid en dat soort dingen. Die zijn tegenwoordig bij Italiaanse autos een stuk beter dan vroeger. Daarmee zeg ik niets over styling of zoiets. Uiteraard besef ik dat anderen hier een andere mening over kunnen hebben.verde900 schreef:Eh, waarop baseer je dat? Een Lancia Fulvie 1200CC V4 uit de grijze oudheid was een supermachientje, een Fiat 3200 ook, Italianen en electronica blijft tricky.Robberts schreef:Hoewel dat tegenwoordig natuurlijk al veel beter is dan vroeger.verde900 schreef: Ik ben het met je eens, als het gaat om design zijn die Italianen tijdloze meesters,
Een pak yoghurt heeft vaak al een langere houdbaarheidsperiode (zonder technische problemen dan) als een Italiaanse auto.
-
verde900
- Donateur

Ik bedoelde ook de bouwkwaliteit.Robberts schreef:Ik bedoelde de bouwkwaliteit, de roestgevoeligheid en dat soort dingen. Die zijn tegenwoordig bij Italioaanse autos een stuk beter dan vroeger. Daarmee zeg ik niets over styling of zoiets. Uiteraard besef ik dat anderen hier een andere mening over kunnen hebben.verde900 schreef:Eh, waarop baseer je dat? Een Lancia Fulvie 1200CC V4 uit de grijze oudheid was een supermachientje, een Fiat 3200 ook, Italianen en electronica blijft tricky.Robberts schreef: Hoewel dat tegenwoordig natuurlijk al veel beter is dan vroeger.
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Als ze die nou eens in de 9-5 monteren met automaat of handbak...and a totally new 2.4 Multijet 200 bhp...
-
Robbert
- Donateur (6x)

Zoals ik al zei: anderen kunnen hier een andere mening over hebben.verde900 schreef:Ik bedoelde ook de bouwkwaliteit.Robberts schreef:Ik bedoelde de bouwkwaliteit, de roestgevoeligheid en dat soort dingen. Die zijn tegenwoordig bij Italioaanse autos een stuk beter dan vroeger. Daarmee zeg ik niets over styling of zoiets. Uiteraard besef ik dat anderen hier een andere mening over kunnen hebben.verde900 schreef: Eh, waarop baseer je dat? Een Lancia Fulvie 1200CC V4 uit de grijze oudheid was een supermachientje, een Fiat 3200 ook, Italianen en electronica blijft tricky.