is het leed er dan minder om?
Caspers Groningen in de problemen
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Sterk punt van iemand die er niet eens voor uit wil komen wat hij doet en 7 dagen per week op het forum te vinden is.willeme 1 schreef:zolang jij nog teert op de maatschappij en eenstudierichting hebt gekozen waarvan je zelf zegt dat het nooit iets wordt mag jij me daar rustig van bestempelen, zulke lui neem ik toch niet serieus, zeker als je over zaken praat waar je geen bal verstand van hebt
Dan nog het feit dat ik heb gezegd dat ik nooit rijk zal worden met filosofie, dat is iets anders dan teren op de maatschappij.
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

Ze hebben ook nog wel wat in te halen.
Daarnaast vind ik het een beetje gek om enkel aan de hand van de groei te bepalen welk land de beste economie heeft.
Code: Selecteer alles
Polen Nederland
GDP - per capita (PPP): $16,200 (2007 est.) $39,000 (2007 est.)
Unemployment rate: 12.8% (2007 est.) 4.6% (2007 est.)
Van producten die in het land zelf gemaakt worden wel.en de lagere lonen nou de levensonderhoudskosten zijn er ook stukken minder
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
china
overigens: in China, veel aangehaald, is nu al 2/3 van alle speelgoedfabrikanten failliet. Het gaat daar heus niet goed hoor, de klappen vallen daar ook keihard. En bovendien: je kunt het de polen toch niet kwalijk nemen? UIteindelijk zijn we allemaal afrikanen en voor wie dat durft te bestrijden, ga maar eens kijken of je homo heidelbergensis op google kunt vinden. We komen allemaal af van een clubje van 1500 soortgenoten in noord afrika. Dus wat is dat hele gedoe over wij versus zij dan nog waard...
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Margreet
- Geregistreerd lid
Wat een raar voorbeeld.Henk-Jan schreef:Wat betreft wat? Kindersterfte?willeme 1 schreef:ook al gaat het in polen enz. steeds beter dan hier in nl
Nederland scoort europees gezien namelijk helemaal niet (meer) zo goed op dat gebied: http://www.medicalfacts.nl/2008/12/11/21598/
Vandaag gepubliceerd.
-
Margreet
- Geregistreerd lid