Autotelefoon Motorola International 1000

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » za 13 jan, 2007 20:56

jwaterink schreef: Zit er misschien nog een oude afgesloten simkaart in de voet waar de telefoonhoorn op zit vastgeklikt?
Volgens mij is dat bij mij niets meer dan een simpel houdertje. Zou het in theorie dan kunnen dat er een sim in de voet zit en in de blackbox?

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » za 13 jan, 2007 20:57

Je kon als optie een extra sim houder krijgen in de voet van de hoorn, of een externe simhouder in je dashboardkastje. Dan hoefde je de kaart niet steeds uit je kofferbak te halen als je hem in je Motorola 7200 gsm wou schuiven.

Afbeelding

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » za 13 jan, 2007 21:35

Het wil echt niet lukken, misschien een Vodafone kaart gebruiken? Hoewel dat n.i. ook weinig zal uithalen omdat er oorspronkelijk een KPN kaart inzat. Zijn SIM kaarten veranderd de afgelopen jaren qua het een of ander misschien?

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 14 jan, 2007 1:39

Euhm, van 5Volt naar 3.3 Volt. Maar dat mag normaal de pret niet bederven.

Ik kan maandag op mijn oude test Bosch (een motorola met een ander stickertje) wel even de huidige generatie van KPN en Vodafone proberen.

Ik heb zowieso nog een 2tal verzegelde startpakketten van Vodafone IZI uit 2001 liggen. Ik zal die proberen of ze nog aktief te maken zijn en erin werken, zoja dan zal ik per pb wel contact met je opnemen.

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » zo 14 jan, 2007 11:10

Super, dank je wel alvast!

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 16 jan, 2007 0:32

De huidige generatie UMTS geschikte kaarten van KPN werkt bij mij
De huidige normale Vodafone kaart doet een beetje vaag (vraagt dan weer wel en dan weer niet om de pincode)

De oude Vodafone kaart die nog verzegeld bij mij lag werkt uitstekend.

Afbeelding

Plaats reactie