Slechtste snelweg?
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: Slechtste snelweg?
Zo slecht is het bij ons nog niet
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buite ... _in__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buite ... _in__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Tijd voor nieuwe schokbrekers. Nu ja en andere auto dan.....
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Ik vroeg tijdens vakantie de Turkse taxichaffeur waarom ze toch allemaal Dacia rijden.
"Dacia good for Turkish road"

Daar moet je gewoon niet met een beemer aankomen
"Dacia good for Turkish road"
Daar moet je gewoon niet met een beemer aankomen
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Nou dat heb ik dus bij mijn 9-5 destijds gedaan inclusief veren, helpt niets!Tijd voor nieuwe schokbrekers. Nu ja en andere auto dan.....
En absoluut welvaartsgeklaag pur sang, maar het verbaast me altijd zo als ik daar rijd, de rest zo glad als een biljartlaken en dan opeens trilt de hele auto.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Met Bilsteins in Italie is ook geen feest.
De tandarts zal binnenkort wel zeggen dat er vullingen weg zijn..
De tandarts zal binnenkort wel zeggen dat er vullingen weg zijn..
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ho ho, die russchische auto had ik het over hè. Die is stuk beyond repair. Vandaar mijn nieuwe auto opmerking.Gele aero schreef:Nou dat heb ik dus bij mijn 9-5 destijds gedaan inclusief veren, helpt niets!Tijd voor nieuwe schokbrekers. Nu ja en andere auto dan.....![]()
En absoluut welvaartsgeklaag pur sang, maar het verbaast me altijd zo als ik daar rijd, de rest zo glad als een biljartlaken en dan opeens trilt de hele auto.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

In mijn 9-5 merk ik hier weinig tot niets van.Gele aero schreef:Man o man elke keer als ik over de A4 rijd tussen waar de A4 en A44 samenkomen tot Schiphol schud ik weer als een malle heen en weer! Ik altijd maar denken dat het destijds aan mijn 9-5 lag, 3 keer uit laten lijnen en nieuwe banden, geen veranderingen. Nu in mijn 900 valt het mij ook weer op, alles schudt als je over dat stuk asfalt rijdt.![]()
Dat deed bij mij de vraag rijzen; is dat stuk het slechtst gelegde stuk asfalt van Nederland? Wie komt het bekend voor?
Op de motor door Noord Duitsland viel mij onlangs wel een heel hoog 'kedenge-deng'-gehalte op.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Da dag je zeker, Belgíë is ook niet best maar de snelwegen in Noorwegen is echt niks mis mee.odin1899 schreef:Geloof dat je nog nooit in België of Noorwegen bent geweest.
Dat zeg ik , het lijkt heel wat maar het deugt van geen kant.Afrit A2 (richting het zuiden) op de Lekbrug bij Vianen. Ziet er strak uit, maar trilt met iedere auto.
Ik durf te beweren dat de Noorse, Zweedse en Deense snelwegen de beste zijn van Europa, beter dan de Duitse Autobahn , zeker met nat weer.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Ik nomineer België, met als dieptepunt de Liefkenshoek. Je betaalt vet om vervolgens over los grind door die tunnel te mogen rijden
Noord Duitsland vorig jaar op een zaterdagavond viel ik tegen nabij Bremen. Zeker de meest rechter rijstrook was helemaal aan gort op veel plekken. Ben bewust en tegen mijn principes in toch maar op de middelste strook gaan rijden, omdat dat veel prettiger reed. Wat dat betreft doen we het in NL echt zo slecht nog niet 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Zei iemand iets over trillingen?
https://youtu.be/iKK4oeuuGjg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/iKK4oeuuGjg" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Alexander
- Geregistreerd lid
Kalahari Desert Highway was mijn dieptepunt of de wasbordwegen in andere stukken Afrika. Belgie en Franse tolvrije snelwegen zijn in Europa bagger.
Nee, in Nederland valt er op heel veel plaatsen niets te klagen!
Nee, in Nederland valt er op heel veel plaatsen niets te klagen!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dat is waar.edwardk schreef:@ Jelger, da's geen weg maar een karrespoor
Mijn dieptepunt als het om 'snelweg' gaat is de M1 in Rusland. In de winter via de berm.
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Aardbeving schade ergens op Kreta... Gewoon om de kuil heen slingeren en door.
Of mag de Spaanse methode van voorlopige openstelling ook meetellen? Kilometers lang op het grind bed van de toekomstige snelweg rijden...
Of mag de Spaanse methode van voorlopige openstelling ook meetellen? Kilometers lang op het grind bed van de toekomstige snelweg rijden...