Betaald parkeren in mijn buurt! AAAAGGH

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Betaald parkeren in mijn buurt! AAAAGGH

Bericht door iluvsanela » do 10 okt, 2013 23:32

Voor die 148 euro per jaar doe je hem weg?
Of krijg je die vergunning sowieso niet?
Of heb je meer auto's dan vergunningen?

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » vr 11 okt, 2013 8:25

Ik kan maar 1 vergunning krijgen zoals het ernaar uitziet. En zelfs dat is niet zeker, omdat ik al een garagebox heb, dat is "parkeergelegenheid op eigen terrein".
Dan kan je hooguit een "tweede parkeervergunning" aanvragen. Het beleid kent geen derde vergunning :cry:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 11 okt, 2013 9:21

Ik voorzie een run op de noorderlijke en oostelijke plattelandsgebieden van stedelingen. :lol:

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » vr 11 okt, 2013 10:44

Na het voorgestelde verbod op "vervuilende" auto's in Utrecht heb ik nu al de conclusie getrokken: "Utrecht maakt meer kapot dan je lief is".

Gelukkig woon ik in een dorp waar we gewoon twee (of drie) auto's in de straat kunnen en mogen parkeren. okee, één staat er op de oprit, maar toch...
Beetje kortzichtig van gemeenten om een vergunning voor maar één auto af te geven, terwijl diezelfde overheid er jaren naar heeft gestreefd dat iedereen een auto zou moeten kunnen hebben.
Volgens mij houdt men bij het plannen van parkeerplaatsen een gemiddelde aan van 1,5 auto's per huishouden. Dat betekent dan toch ook dat er een vergunning voor meer dan één auto afgegeven zou moeten (kunnen) worden?

gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door gfgf » vr 11 okt, 2013 10:56

Als binnenstadbewoner vind ik het éénvergunningbeleid prima. Een beetje blik op straat is prima, maar je kunt ook overdrijven met al die auto's per huishouden. Hier mag je met de tweede vergunning (die stervensduur is) alleen op een parkeerplaats net buiten de binnenstad parkeren. Je mag wel kiezen welke auto in de stad staat en welke erbuiten. Wie luxe wil, kan net als ik een garage kopen. Het is aan de andere kant wel weer opvallend hoeveel oude vrouwtjes zonder rijbewijs sinds het nieuwe beleid een auto op hun naam hebben. :mrgreen:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » za 12 okt, 2013 23:49

Haha

Haha

Haha

Wat een niveau ;-(+

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » zo 13 okt, 2013 0:34

Ja en iedereen heeft recht op zijn eigen problemen. :D

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 13 okt, 2013 11:46

Op verzoek van de topic starter gesloten..

Gesloten