Lease dillema's

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 19 mar, 2006 13:54

Ohja, de nieuwe Volvo S80 is niet mijn auto, vind hem een beetje saai :roll:
Het zal wel weer een verkooptopper worden, net als de vorige.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 19 mar, 2006 13:55

Heb al in geen maanden een nieuw gekentekende Alfa 166 gezien.
Vind de nieuwe Volvo S80 wel wat op de A6 lijken, en hij is ook wat Zweedser :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 19 mar, 2006 13:55

En deze?

Afbeelding[/list]

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 19 mar, 2006 13:57

sjoerdk schreef:En deze?

Afbeelding
Hij stond toch niet in je rijtje? en tamelijk :offtopic:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 19 mar, 2006 14:05

Nee, hij schoot me later pas te binnen. Vind ik een hele mooie auto, met een formidabele dieselmotor met 224 pk en 500 Nm.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 19 mar, 2006 14:18

Ik kijk naar die cls met een mengeling van afschuw en bewondering. Aan de ene kant stoer ding, aan de andere kant jakkes. Ik vind dat ding op een hyena lijken. Vraag me niet waarom. Waarschijnlijk vanwege de achterkant....moet maar eens naar een psycholoog.

De rest van het rijtje: Thesis, V70 of 535d.......aan de andere kant wordt die 166 ook steeds mooier naarmate die ouder wordt....ach ja, keuzes, keuzes.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 19 mar, 2006 16:22

Onderschat de Jaguar trouwens niet, rijdt erg fijn en comfortabel!
Mooie stijlvolle auto, alleen wel duur en niet zo mooi afwerkt als de Audi, BMW en de Mercedes.

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » zo 19 mar, 2006 17:53

De Audi is inmiddels afgevallen. De 9-5 waarschijnlijk ook. Blijven over:
-320D HE Touring
-520D Corporate business line (uitgeklede versie)
-V70 Edition II + RTI
Ik vind de touring zakelijk net zo verantwoord als de V70; de 5-serie vind ik eigenlijk te...Ben het met jullie allemaal eens dat de thesis, 166 en c6 plaatjes zijn. Als er mee budget zou zijn: c6.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 19 mar, 2006 20:51

Als je dan toch een BMW moet nemen, wat ik niet toejuich, neem dan de 5-serie. Die ziet er nog enigzins uit. De nieuwe 3-serie is echt een draak van een auto. Vooral de diesel, die wordt standaard op zulke kleine wielen gezet, echt te lelijk, maar ik vind de hele auto niks. Ga maar lekker voor de V70, veel meer ruimte dan de 3-serie, want op de achterbank van de BMW kan je met een normale lengte heel moeilijk zitten.

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » zo 19 mar, 2006 21:02

Ruimte is niet echt het criterium. Bij 40000km zakelijk per jaar spelen andere ook zaken een belangrijke rol.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 20 mar, 2006 2:03

sjoerdk schreef:Welke van de volgende auto's zouden jullie kiezen als leaseauto?
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Audi 3.0 TDI Quattro
BMW 535d
Citroën C6 2.7d
Jaguar S-type 2.7d
Lancia Thesis 2.4 JTD
Mercedes-Benz E320 CDI
Peugeot 607 2.7d

Ik zit nog te twijfelen tussen de BMW en de Citroën, vind de Citroën helemaal af alleen die BMW met z'n 272 pk en 560 Nm... :love:
alleen de BMW heeft genoeg power, de rest is traag :lol:

Verbal Kint
Geregistreerd lid

Bericht door Verbal Kint » ma 20 mar, 2006 10:31

Black Turbo schreef:Ruimte is niet echt het criterium. Bij 40000km zakelijk per jaar spelen andere ook zaken een belangrijke rol.
Ik zou zeggen S60, maar omdat ik die nergens in je lijstje zie staan vertalen we dat dus naar S70. Dan ga ik er wel vanuit dat deze over dezelfde weergaloze stoelen beschikt. :)

Vooral vanwege dat laatste dus, gecombineerd met de ruimte voorin, het comfort en de prachtige 5-cylinder roffel.

Plaats reactie