Infinity FX, wat vinden wij daarvan?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Rogier1201
Donateur
Donateur

Re: Infinity FX, wat vinden wij daarvan?

Bericht door Rogier1201 » za 13 sep, 2014 18:35

Idd gaaf ding! Zijn deze nou in nl geleverd? Ik heb hier wel eens naar geken maar zijn allemaal import. De dakrails vind ik alleen niet mooi hierbij.
Ik vraag me af of dit ook goed op lpg loopt, is wel een must als je wat meer km maakt.

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » za 13 sep, 2014 19:05

Juist omdat ik niet veel kilometers meer maak heb ik hiervoor gekozen. Leuk dat jullie nog even reageren, hoeft niet natuurlijk (heeft niets met de schone Zweedsen te maken). Maar is in ieder geval heel wat mooier gelijnd dan de vierkante X5's, MB250 en zo. Want als je een beetje power wilt hebben kom je toch in deze klasse terecht...
Ze worden sinds 2008 in NL geleverd, maar er rijden er niet zoveel van rond. Heeft ook nadelen (onderdelen en zo).
Maar goed, ik ga er een poosje mee sturen, ik denk dat het best wel OK rijdt. Er zijn in ieder geval nauwelijks problemen mee als ik alles doorspit, dus dat is een goed teken.
Maar ik mis de Aero nog steeds... Wat een prachtbak, bijna 300PK op LPG met verdampers, ongekend!

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » za 13 sep, 2014 21:31

je had gewoon een 9-4 kunnen nemen :lol:

Plaats reactie