Retro Concept van Holden

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 15 okt, 2005 15:32

ik vind hem opzich wel mooi maar die achterkant is iets te lang uitgerekt, maarja echt mooi .. misschien iets voor saab om de oude modellen opnieuw te maken met nieuwe snufjes? 8)

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » za 15 okt, 2005 16:59

Een 92 of 93 reincarnatie lijkt me mij geweldig. Haalbaar? Mwaah... , maar op zijn minst een concept moet toch lukken???

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 16 okt, 2005 1:31

Elevation12,000 schreef:Een 92 of 93 reincarnatie lijkt me mij geweldig. Haalbaar? Mwaah... , maar op zijn minst een concept moet toch lukken???
Brrr

Als dat gebeurt ga ik volvo rijden.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 16 okt, 2005 8:51

Als het VW lukt met de new Beetle
Als het BMW lukt met de new Mini
Waarom SAAB niet met een retro new SAAB 96?

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » zo 16 okt, 2005 10:44

Ik hoop eigenlijk wel dat SAAB dan iig beter slaagt met zijn 92, dan VW met zijn Beetle. Die was alleen geschikt voor vrouwen, refereerde slechts aan de oppervlakte aan het origineel en bleek een hype.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 19 okt, 2005 10:27

Doet een beetje aan een Mercury lowrider denken. Je weet wel, dat ding waar Stallone in Cobra rondreed. Op zich ben ik ook niet tegen een beetje retro zolang het maar citeren uit het verleden blijft. Holden (hoewel ik 'm ook schitterend vind) gaat daar eigenlijk overheen.

'Citeren' uit het verleden doen veel merken, m.n. de Amerikaanse. Maar kijk ook eens naar de GT voorkant van de Quattroporte.

Plaats reactie