Piccies of my RS2...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
easy
Geregistreerd lid

Re: Piccies of my RS2...

Bericht door easy » za 14 feb, 2004 15:37

Heren,

Ik had beter wat minder scherp kunnen reageren op de piccies van MarkA :shock:

Ik heb mijzelf wat verder uitgedrukt dan de bedoeling was, en wanneer ik bepaalde mensen hier zeer mee doe, kan ik niets anders doen dan mijn verontschuldiging aanbieden.

De posting schoot mij toch in eerste instantie door het verkeerde keelgat, .........nevermind

Gr,
Easy :wink:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 14 feb, 2004 16:09

eli schreef: Onwijs toffe kar die RS4...Happy driving !
:wink:
Ook ik vind de RS4 een onwijs toffe kar, MarkA heeft echter een RS2. Neemt niet weg dat het een geweldig mooie auto is die ik hier op het Saabforum zeer zeker ook kan waarderen :!:
easy schreef: De posting schoot mij toch in eerste instantie door het verkeerde keelgat, .........nevermind
Ik ken iemand die plaatste hier op dit zelfde forum foto's van een BMW cabrio! Misschien had je beter daar even aan kunnen denken.. :? :P
Persoonlijk kijk ik veel liever naar een Audi RS2 dan welke BMW dan ook.. :oops: :wink:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 14 feb, 2004 17:14

Ik ken iemand die plaatste hier op dit zelfde forum foto's van een BMW cabrio! Misschien had je beter daar even aan kunnen denken.. :? :P
Persoonlijk kijk ik veel liever naar een Audi RS2 dan welke BMW dan ook.. :oops: :wink:[/quote]

Hi Michel,

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar jij wilde ook nog iets te melden hebben afin,

Je pakt feitelijk de koe bij de horens, ik heb o.a fotos van mijn BMW geplaatst omdat daarvoor dat specifieke topic ook geopend was genaamd "en jou voorgaande autos zijn?".

Ik kreeg daar ook echter wat kritiek in mijn auto keuze, laat staan dat ik met mijn BMW daar een topic voor had geopend.

(er waren toen ook mensen die mij bijstonden, eerlijk is eerlijk :P )

Gr,

erwin
Geregistreerd lid

Bericht door erwin » za 14 feb, 2004 19:05

Beste mensen,

Ben net terug uit frankrijk , weekje skieen in de zon , het is een hard bestaan. De saab heb ik laten staan , met 3 kids is een a6 avant iets prettiger. Als saab en audi liefhebber zit ik toch een beetje te kwijlen bij de rs2. Pracht machine. Stond overigens wel vanmiddag stil in frankrijk , moter begon te stotteren en einde oefening. Mijn audi gevoel werd behoorlijk gekwetst. Benzine meter stond op een kwart , had echter het idee dat benzine op was. Gelukkig lag de auto route vlakbij een dorpje. Ik heb de plaatselijke postbode aangehouden , ik geen woord frans , hij geen woord engels. Schoot lekker op . Uiteindelijk met 2 flessen benzine de boel weer aan de praat gekregen. 16.30 weer veilig thuis.

Met groet,
Erwin.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » zo 15 feb, 2004 22:37

easy schreef: Hi Michel,

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar jij wilde ook nog iets te melden hebben afin,

Je pakt feitelijk de koe bij de horens, ik heb o.a fotos van mijn BMW geplaatst omdat daarvoor dat specifieke topic ook geopend was genaamd "en jou voorgaande autos zijn?".

Ik kreeg daar ook echter wat kritiek in mijn auto keuze, laat staan dat ik met mijn BMW daar een topic voor had geopend.

(er waren toen ook mensen die mij bijstonden, eerlijk is eerlijk :P )

Gr,
(ook ik wilde eigenlijk niet meer reageren..)

En zo opende MarkA een apart topic voor z'n RS2, helemaal in de juiste rubriek. Ook de naam van de topic was meer dan duidelijk..

Dus als je dan in de NIET-Saab rubriek gaat kijken en dan klikt op "Piccies of my RS2..." maak er dan niet zo'n probleem van dat er daadwerkelijk een RS2 te zien is en geen Saab. :roll:

Ik reageer niet omdat je de kritiek hebt op zijn auto-keuze, maar puur om het feit dat er niks op aan te merken had moeten zijn dat daar een paar beeldschone foto's staan van geweldige auto, ookal is het geen Saab :!:

Dit om te voorkomen dat je er anderen in de toekomst er op deze manier van weerhoudt, foto's te plaatsen van iets anders dan een Saab.

Laten we van dit forum iets leuks houden! :D

(Ik ben ook helemaal gek van de RS modellen van Audi sinds ik een keer in een RS6 heb mogen rijden :twisted: )

Jeroen
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen » zo 15 feb, 2004 23:53

Mooie Audi, die NAAST de Abbott 9-3 door MarkA gereden wordt!

Zoals enkelen wel weten, rijd ik in MarkA's oude "verkering", de volledig door Abbott getunede 9000 CD Griffin. 8)

Ondanks mijn liefde voor Saab, zou ik ook de huidige liefde van MarkA (zijn auto bedoel ik dan...) als wenselijke volgende verkering hebben! :D

Het is zelfs zo dat ik maaaaandenlang ZONDER Saab (en met een P*****t 307) heb rondgereden, zoals 900 T-R reeds vermeldde. De passie voor snelle Saabs is in mijn ogen de randvoorwaarde om zowel op het internet als in de realiteit hier rond te hangen, en niet het bezit ervan, noch een passie voor een andere snelle auto van een niet-Saab-merk.

Vrijdag (en anderen zaterdag) zullen we wellicht deze Audi RS2 in levende lijve mogen bewonderen.

Jeroen
Saab-liefhebber (maar ook AUTO-liefhebber! :wink: )

Stijn
Geregistreerd lid

Bericht door Stijn » ma 16 feb, 2004 19:48

Een echte wolf in schaapskleren, zo'n raceauto vermomd als familieauto. Leuk om op de autobahn Hondaatjes en GTI-tjes mee te stressen :twisted: Very good!

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 16 feb, 2004 21:32

AMEN!!

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » vr 20 feb, 2004 0:30

even inhaken, maar waarom gewoon geen porsche dan, of audi, of porsche, of audi... :? 8). Vast ALL RISK verzekerd he... :wink:

MarkA
Geregistreerd lid

Bericht door MarkA » vr 20 feb, 2004 12:44

Vrijdag (en anderen zaterdag) zullen we wellicht deze Audi RS2 in levende lijve mogen bewonderen.
Oh no!... it's a SAAB day... I will bring my Saab.

Besides.. the rolling road can't do 4 wheel drive cars...

Diederik
Geregistreerd lid

Bericht door Diederik » vr 20 feb, 2004 14:04

Hi Mark!

Looks great, and thanks for sharing these pictures with us!

However I wonder:
Does it give you a different feeling compared to driving your/a saab?
Not speedwise in particular, but in the way it has a impact on your state of mind?

Diederik

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » vr 20 feb, 2004 14:32

Don't even bother. This, or even any RS2, is and always will overclass every Saab...

Not only by style, agression and engine specs, but also on ego and image.

Plaats reactie