Gratis 3D CAD software (geen reklame)
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Jaja... en ik heb het toch echt vroeg genoeg hier gepost, toen er nog een stuk of twintigduizend licentie's te vergeven warenpaul99gl83 schreef:Ben te laat
Maar..... de versie die je straks zowiezo kunt downloaden is ook al zeer bruikbaar volgens mij. Geen (of beperkte) import/export en een beperkt aantal assemblies, maar verder volledig functioneel.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Leonardo da Vinci
Macromedia kun je ook downloaden, en door wat roekeloos surfen een password voor vinden. Werkt prima!Niels schreef: ;)Overigens werk ik zelf enkel met producten van Adobe en (vnl.) Macromedia. Daar heb ik nog nooit gratis software van mogen ontvangen :)
Zoals ik het lees, willen ze op zijn minst 100 000 geintereseerde om het te verspreiden. Actie eindigt waarschijnlijk 1 Augustus, en heb je dan geen ticket, kun je ook niet downloaden.
En wat is gratis nu, is een markt voor de massa later. -To get you hooked and dependent...
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Blijkbaar heb je deze discussie niet helemaal gevolgd:
We hebben het hier toch echt over LEGALE software, dus NIET wat jij voorstelt.Leonardo da Vinci schreef:Macromedia kun je ook downloaden, en door wat roekeloos surfen een password voor vinden. Werkt prima!Niels schreef: ;)Overigens werk ik zelf enkel met producten van Adobe en (vnl.) Macromedia. Daar heb ik nog nooit gratis software van mogen ontvangen![]()
Op hun website wordt uitgelegd hoe, wat en wanneer. Die 100.000 zijn dus allang gehaald. Lees even mijn posts in deze discussie want daar staat ook wat er gebeurd als je niet bij die eerste 100.000 zit.Zoals ik het lees, willen ze op zijn minst 100 000 geintereseerde om het te verspreiden. Actie eindigt waarschijnlijk 1 Augustus, en heb je dan geen ticket, kun je ook niet downloaden.
Dit is allang niet meer zo omdat het fenomeen 'Open Source Software' diverse marktmeganismen (in de software wereld) onder druk zet. Maar dat is weer een heel andere discussie (die ik hier zeker niet ga voeren).En wat is gratis nu, is een markt voor de massa later. -To get you hooked and dependent...
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Ik heb de mijne gewoon geinstalleerd. Tijdens de installatie kun je aangeven dat je online bent en dan hoef je niet te bellen.Oostland schreef:Nu begint het gedonder al, je moet bellen voor een bepaald pass word, kost zoveel cent per minuut en ze houden je zo lang mogelijk aan de lijn
en het kan alleen tussen 08.00 en 18.00 uur, nog even een dagje wachten dus.