Gratis 3D CAD software (geen reklame)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » di 26 jul, 2005 9:57

nou, ik heb anders ook geen mailtje gehad!! :evil: :evil:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 26 jul, 2005 15:03

Mischien komen die mailtjes nog. Ik heb zelf vrij vroeg geregistreerd. Een je stuurt nu eenmaal niet in een keer 100.000 mensen een mailtje, dat zal wel in etappes gaan.

Gewoon nog ff afwachten dus.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 26 jul, 2005 22:14

Ben te laat :cry:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 26 jul, 2005 22:19

paul99gl83 schreef:Ben te laat :cry:
Jaja... en ik heb het toch echt vroeg genoeg hier gepost, toen er nog een stuk of twintigduizend licentie's te vergeven waren :roll:

Maar..... de versie die je straks zowiezo kunt downloaden is ook al zeer bruikbaar volgens mij. Geen (of beperkte) import/export en een beperkt aantal assemblies, maar verder volledig functioneel.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 28 jul, 2005 8:30

tgremlin schreef:
paul99gl83 schreef:Ben te laat :cry:
Jaja... en ik heb het toch echt vroeg genoeg hier gepost, toen er nog een stuk of twintigduizend licentie's te vergeven waren :roll:
Ik was op vakantie....

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 28 jul, 2005 8:33

RoccoH schreef:nou, ik heb anders ook geen mailtje gehad!! :evil: :evil:
Greg Milliken schreef:Hi Rocco,
Thanks to your participation in the X-CAD 100,000 Seat Giveaway we have reached the goal of 100,000 registrations early!
8)

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » do 28 jul, 2005 11:26

k heb een mailtje nu nog wachten tot ie dedownload kan worden

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » do 28 jul, 2005 19:47

Niels schreef: ;)Overigens werk ik zelf enkel met producten van Adobe en (vnl.) Macromedia. Daar heb ik nog nooit gratis software van mogen ontvangen :)
Macromedia kun je ook downloaden, en door wat roekeloos surfen een password voor vinden. Werkt prima!

Zoals ik het lees, willen ze op zijn minst 100 000 geintereseerde om het te verspreiden. Actie eindigt waarschijnlijk 1 Augustus, en heb je dan geen ticket, kun je ook niet downloaden.

En wat is gratis nu, is een markt voor de massa later. -To get you hooked and dependent...

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » do 28 jul, 2005 20:19

Blijkbaar heb je deze discussie niet helemaal gevolgd:
Leonardo da Vinci schreef:
Niels schreef: ;)Overigens werk ik zelf enkel met producten van Adobe en (vnl.) Macromedia. Daar heb ik nog nooit gratis software van mogen ontvangen :)
Macromedia kun je ook downloaden, en door wat roekeloos surfen een password voor vinden. Werkt prima!
We hebben het hier toch echt over LEGALE software, dus NIET wat jij voorstelt.
Zoals ik het lees, willen ze op zijn minst 100 000 geintereseerde om het te verspreiden. Actie eindigt waarschijnlijk 1 Augustus, en heb je dan geen ticket, kun je ook niet downloaden.
Op hun website wordt uitgelegd hoe, wat en wanneer. Die 100.000 zijn dus allang gehaald. Lees even mijn posts in deze discussie want daar staat ook wat er gebeurd als je niet bij die eerste 100.000 zit.
En wat is gratis nu, is een markt voor de massa later. -To get you hooked and dependent...
Dit is allang niet meer zo omdat het fenomeen 'Open Source Software' diverse marktmeganismen (in de software wereld) onder druk zet. Maar dat is weer een heel andere discussie (die ik hier zeker niet ga voeren).

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » ma 01 aug, 2005 19:01

K ben hem al aan het downloaden!!

Nu begint het gedonder al, je moet bellen voor een bepaald pass word, kost zoveel cent per minuut en ze houden je zo lang mogelijk aan de lijn
en het kan alleen tussen 08.00 en 18.00 uur, nog even een dagje wachten dus.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » ma 01 aug, 2005 23:38

Oostland schreef:Nu begint het gedonder al, je moet bellen voor een bepaald pass word, kost zoveel cent per minuut en ze houden je zo lang mogelijk aan de lijn
en het kan alleen tussen 08.00 en 18.00 uur, nog even een dagje wachten dus.
Ik heb de mijne gewoon geinstalleerd. Tijdens de installatie kun je aangeven dat je online bent en dan hoef je niet te bellen.

Plaats reactie