Op verzoek van Niels. De ReferendumPoll
-
Leonardo da Vinci
Re: Op verzoek van Niels. De ReferendumPoll
dat kan, en dan stemt NL mee met Duitsland in een keer. Naderhand moet de regering dan heel vervelend gaan doen, met de grootste haven van Europa om niet gebruikt te voelen voor een doel wat dit land voorbij gaat...
Ergens moeten vanzelfsprekende afspraken gemaakt worden, onderling in de Benelux op zijn minst.
Ergens moeten vanzelfsprekende afspraken gemaakt worden, onderling in de Benelux op zijn minst.
-
jelger
- Geregistreerd lid
ja, rotterdam alleen voor onszelf he?
schrijf jij de ontslag brieven??
schrijf jij de ontslag brieven??
-
Leonardo da Vinci
banen zullen verdwijnen als het hele infrastructur voor onderwijs herzien. Maar eenvoudig gezegd, werd Rotterdam gebombardeerd destijds omdat NL niet meeging met dat regime. En we willen het voorkomen in de rug gestoken te worden door Antwerpen, met concurentie wat de welvaart verziekt. Die andere partij moet wel overbruggen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Maar eenvoudig gezegd, werd Rotterdam gebombardeerd destijds omdat NL niet meeging met dat regime. En we willen het voorkomen in de rug gestoken te worden door Antwerpen, met concurentie wat de welvaart verziekt. Die andere partij moet wel overbruggen.
dus jij gelooft in een Duits-Belgisch complot om Bremen, Hamburg en Antwerpen te beschermen?
De Rotterdamse haven groeit enorm (lees je wel eens een krant?) mede dankzij de Chinese verbinding. (Shanghai) dit werkt ook door op de andere havens in de omgeving. Duitsland is er ook bij gebaat, en juist het feit dat bv die spoorweg aangelegd wordt is een stok achter de deur voor ons. De goederentreinen worden wel afgeleverd aan de grens, als de Duitsers de treinen niet tijdig verder kunnen transporteren (door capaciteitsgebrek) worden de transporteurs cq klanten wel boos op de Duitse (deelstaat) regering.
Wij moesten betalen voor het stuk dat de HSL door Belgie gaat naar Antwerpen, de Belgen moete n gewoon over de brug komen als ze die Ijzeren Rijn willen. wij wilden de hsl-zuid route langs de snelweg houden ipv door de voor de Belgen voordelige Hoekse Waard. Hoffelij als we zijn betalen dus. De Belgen hebbenbelang bij die Ijzeren Rijn - wij niet. oog om oog tand om tand.
ik maar me geen zorgen om ingepakt te worden door 'het enge buitenland' - de boze duivelse gevaren.
-
Leonardo da Vinci
een krant?,.. wel is van gehoord, ja.
Ik denk dat dit juist het probleem is, om met de Belgen te strijden. En de Nederlandse economie is grotendeels beperkt tot de sterkte van de Duitse. Lijkt mij beter geweest in de oude tijd waneer NL de Benelux was. We moeten toch niet gaan concurreren voor diezelfde economie. Belgie kan NL op gegeven moment overzien alsof er niks aan de hand is, lijkt mij. Dat zijn de potentielle verraders.
Lijkt mij logisch, eerst de Benelux, dan Europa.
Ik denk dat dit juist het probleem is, om met de Belgen te strijden. En de Nederlandse economie is grotendeels beperkt tot de sterkte van de Duitse. Lijkt mij beter geweest in de oude tijd waneer NL de Benelux was. We moeten toch niet gaan concurreren voor diezelfde economie. Belgie kan NL op gegeven moment overzien alsof er niks aan de hand is, lijkt mij. Dat zijn de potentielle verraders.
-
verde900
- Donateur

Er is voor jou een nieuwsgroep opgericht waar je (volgens mij dan) meer dan uitstekend tot je recht zou komen,Leonardo da Vinci schreef:een krant?,.. wel is van gehoord, ja.
check it out: alt.nl.casema.slap.geouwerhoer.
-
Leonardo da Vinci
kan em niet vinden. Klopt die link wel?
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Blijf zoeken!!!
En pas terug komen als je hem hebt!
En pas terug komen als je hem hebt!
-
Leonardo da Vinci
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
-
nako
- Geregistreerd lid
Hi Leo, normaal ben ik niet zo schrijverig of zeikerig, maar hier moet ik even op reageren. In ieder onderwerp loop je te eikelen of van alles en nog wat, zonder een concrete bijdrage te leveren.Zak patat in de hoek van een ronde kamer. Helaas, kan em niet vinden,.. maar ik zal je niet zomaar telleurstellen door op te geven,.. hou je die links wel op de hoogte?
Meld je dan svp aan bij het nonsensforum en laat de saabliefhebbers het lekker onderling uitzoeken