Concurrent 9-1: Mi.To

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 mar, 2008 17:51

Afbeelding

:O:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 mar, 2008 17:58

Sjoerd, wacht maar tot je in een C30 rijdt, dan schrijf je `m af.
Serieus, dan prefereer ik een Focus (het origineel) boven de C30.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 mar, 2008 18:01

taaffert schreef:Sjoerd, wacht maar tot je in een C30 rijdt, dan schrijf je `m af.
Serieus, dan prefereer ik een Focus (het origineel) boven de C30.
Jammer genoeg nog niet zelf in mogen sturen, wel paar keer in meegereden. Volgens de bestuurders (DJ en m'n vader) een lekkere auto! Ligt als een blok op de weg, fijne besturing etc.
Maar goed, dat zal ik zelf nog eens proefondervindelijk moeten gaan uitzoeken. 8)

Misschien dat de Focus nog wel beter stuurt, maar qua looks is 'ie niet te vergelijken met een C30, hoe netjes en goed hedendaagse Ford's ook zijn. Volvo is en blijft een premium merk, waarvoor je ook diep in de buidel moet tasten natuurlijk. :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 mar, 2008 18:09

Okay, nou dat zegt genoeg over de auto waar jouw bronnen dan in rijden en waar ze het mee vergelijken...
Misschien heb ik een iets bredere basis in deze.
Voor mij geen C30 in elk geval, maar eej, ik misgun `m niemand hoor! Als jij `m als voorloop-auto kunt gaan rijden, chapeau!

Maar het gaat ook om het rijden, niet alleen looks. Daarom vind ik een Mini Clubman zo stoer. :O:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 mar, 2008 18:11

M'n vader heeft ook Focusjes gereden en hij vond de C30 ongeveer vanhetzelfde niveau. :wink:
Mini Clubman ben ik sinds kort ook helemaal weg van, vlakbij m'n school staat een full options Cooper S met zwart gespoten velgen. :love:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 mar, 2008 18:12

On-topic:
Afbeelding

Zou dat aanlopen in de wielkasten :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 mar, 2008 18:16

Nee, maar ik denk dat dit wel de grootst mogelijke velgen zijn zo ongeveer. :lol: Ik zie 'm al helemaal voor me, donkerblauw of donkergrijs met een cognac kleurig lederen interieur!

Dirkson
Geregistreerd lid

Bericht door Dirkson » vr 14 mar, 2008 21:46

Volgens een woordvoerder van Saab, aldus de Autovisie van deze week, komt de 9-1 pas in 2012. Kun je dan nog spreken van concurrenten?

Reub
Geregistreerd lid

Re: Concurrent 9-1: Mi.To

Bericht door Reub » za 15 mar, 2008 13:46

De Flok schreef:
Vanaf september op de weg. Wel een stoer bakkie hoor! Toch zou ik op de 9-1 wachten.
Staat wel leuk tegenover de nieuwe SEAT, als we nu dan toch aan het zinspelen zijn op vreemdgaan. :)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 15 mar, 2008 13:50

De Flok schreef:
taaffert schreef:Vandaag nog in een prachtige 147 gereden, met cognac kleurig leder erin en de logo's in de hoofdsteunen (kijk dan snap je het).
Ik had een forummer beloofd het niet meer over een 147 te hebben, maar maar maar dat cognac leder.....met die logo's..... :wow:
Jij en ik moeten maar eens even onder 4 ogen praten :donot: :lol:

Maar weer even on topic dit is wel weer een lekker kontje

Afbeelding

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » za 15 mar, 2008 14:21

Ik geloof dat ik een uitzondering ben, maar ik vindt deze Alfa dus helemaal niks!
De achterpartij doet me sterk aan Fiat Bravo denken (niet écht lelijk, maar wel gejat). De neus met die zielig kijkende ronde koplampjes vind ik veel te lief voor een Alfa.
Hebben ze net een mooi design-gezicht met een stoere look, gaan ze dit "zielige neusje" op de weg zetten :? .

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 15 mar, 2008 14:25

N207 schreef:Ik geloof dat ik een uitzondering ben, maar ik vindt deze Alfa dus helemaal niks!
:donot: , ik vind het ook 10 keer niks :wink:

Italo- design :cry:

Cool scandinavian-design :bluethumb:

Plaats reactie