http://users.telenet.be/jo21power/golf.mpeg
996 bi-turbo vs supra bi-turbo
-
Injectie
- Moderator
Re: 996 bi-turbo vs supra bi-turbo
Die golf die slalomt er wel een beetje gevaarlijk tussendoor tijdens het inhalen. 
-
easy
- Geregistreerd lid
Sta je wel raar te kijken als je wordt ingehaald door een 83er golfje
Die supra trekt er toch behoorlijk aan als ik de toeren mag geloven die je hoort.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Wow, wat een golfje
. Gewoon met het rechte neusje (opgeheven) al die gladde auto's voorbij. Zelfs de motorrijder kan het niet bijhouden 
-
Kenny
- Geregistreerd lid
Wil wel weten wat er allemaal aan die MK1 aangepast is...
Iemand meer info?
Groetjes,
Kenny
Iemand meer info?
Groetjes,
Kenny
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Als het een Jeroen Dik productie is kan het heel bizar zijn!!
Denk aan VR6en met turbo's en sequentieel geschakelde bakken.
En dan het gewicht van een mk1 de GTI woog nog geen 800 kg.
Denk aan VR6en met turbo's en sequentieel geschakelde bakken.
En dan het gewicht van een mk1 de GTI woog nog geen 800 kg.
-
gj900
- Donateur (9x)

Wat een stel idioten, als ik het goed zie haalt die motorrijder op een gegeven moment in over de vluchtstrook, of het stukje asfalt dat daar voor door moet gaan. Dat doet mij denken aan een ervaring die ik heb gehad toen ik op de A28 reed op de dag dat alle motorenthousiasten uit Assen terugkeerden..... Rustig inhalend op de linker baan met 120 km/h zag ik een paar snelle jongens heel rap dichterbij komen. Gezien het drukke verkeer op de rechterbaan duurde het even voor ik ruimte kon maken, maar daar was geen tijd voor blijkbaar want met een geschat snelheidsverschil van minimaal 50 km/h kwamen ze mij op het minuscule lapje asfalt tussen mij en de vangrail voorbij.... levensmoe zullen we maar zeggen. Ik hoor om mij heen vaker van dit soort verhalen en het is een wonder dat het in de meeste gevallen nog goed gaat ook. Maar goed, al met al ben ik ook wel benieuwd naar de specificatie van dat Golfje... Ik heb in het verleden overwogen om een mooie originele Golf 1 GTI als 'erbij' te nemen, het blijft een icoon. Mijn eerste auto was ook een Golf 1, maar dan een wat tammere GLS versie, heerlijk autotje was dat.
-
elentinos
- Geregistreerd lid
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Dat vind ik jammer dat er zo'n motorrijders zijn. Ik hoor van veel mensen dat motorrijders gevaarlijk rijden en dat ze gekke dingen uithalen om maar snel ergens te zijn.
Ik rij zelf ook motor, een oldtimertje (BMW R100S uit 1979). En vind dit jammer om te horen. Dat soort motorrijders maken mij het leven zuur omdat automobilisten nu kwaad worden op elke motorrijders die ze tegenkomen. Daarom rij ik liever niet meer op de autosnelweg met de motor maar toer ik lekker rustig over binnenweggetjes naar mijn bestemming.
Ik rij zelf ook motor, een oldtimertje (BMW R100S uit 1979). En vind dit jammer om te horen. Dat soort motorrijders maken mij het leven zuur omdat automobilisten nu kwaad worden op elke motorrijders die ze tegenkomen. Daarom rij ik liever niet meer op de autosnelweg met de motor maar toer ik lekker rustig over binnenweggetjes naar mijn bestemming.
-
bram
- Geregistreerd lid
erg leuk om een golfje zo te keer zien gaan tegen het Supra en 911 geweld.
Maar alle JEZUS wat een rijstijl van die motor. De weg was vrijwel leeg maar om dan bij zulke snelheden in te halen op de vluchtstrook gekkenwerk.
erg leuke film
Maar alle JEZUS wat een rijstijl van die motor. De weg was vrijwel leeg maar om dan bij zulke snelheden in te halen op de vluchtstrook gekkenwerk.
erg leuke film
-
BenS
- Geregistreerd lid
Ik ben het met Ranja eens. Dat soort motorrijders geeft de rustige motorrijders gewoon een slechte naam. Hoe vaak ik wel niet afgeknepen ben in een file omdat ik er wel tussendoor kan (snelheidsverschil +/- 10km/u). Brrrrrrrrrr. Gelukkig gaat het meestal goed.
Groeten, Ben
Groeten, Ben