te koop vw t3 bus luchtgekoeld

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
tanisha
Geregistreerd lid

te koop vw t3 bus luchtgekoeld

Bericht door tanisha » wo 31 okt, 2007 16:22

door verlies van stalling moet ik mijn vw t3 busje 1982 met 2.0 lucht gekoelde motor verkopen.
het busje is groen met een wit dak (niet verhoogt)
er zit een ruilmotor in zou 30.000km gereden moeten hebben
is op kenteken lpg (ben ik me begonnen om uit te bouwen)
heeft een aanjager (dus geen beslagen ramen bij stilstand)
heeft lichtmetalen velgen (er zitten ook nog 6 stalen bij)
verder zitten er heelveel onderdelen bij onderandere extra motor in zware uitvoering, voor deuren met tocht raampjes, zij schuiframen, opel zafira interieur met schuifbare achterbank en nog veel meer
om kort te wezen kan dit echt iets leuks worden ik vraag voor alles bij elkaar 2500 euro het busje is nu gestald in de buurt van hoorn
dus roept u maar voor meer info

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 04 nov, 2007 10:25

niemand een leuk projeckt busje! is wegebelasting vrij en op lpg
is wellicht een goedkoop bedrijfs busje of familie transport of camper

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » zo 04 nov, 2007 12:21

Zou hem dolgraag van je overnemen maar helaas, geen ruimte.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 04 nov, 2007 12:31

dat is ook mijn probleem door verlies van stalling staat de vw nu in de buurt van hoorn mijn 99 staat daar ook die moet eigelijk ook weg maar die wil ik in een nette staat met apk verkopen daar moet nog wat aan gelast worden en dat kan ik daar doen waar hij nu staat
nu nog een las apparaat :roll:

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » zo 04 nov, 2007 14:40

waarom is die LPG half uitgebouwd?

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 05 nov, 2007 1:22

de lucht gekoelde motor liep niet goed op lpg dat heeft de volgende rede de lpg wordt verwarmt door middel van een buis door de uitlaat pijp waar vloeibaare lpg door heen loopt :? dit heeft maar een levensduur van een paar jaar daar na wordt het een grote steekvlam :shock: er is dus een tweede en nieuwer sisteem daar loopt er water door de uitlaat
en die zal er dus opgebouwd moeten worden of terug bouwen naar beziene wat ik dus van plan was

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 05 nov, 2007 2:05

Ik zou er zoiets http://cgi.ebay.de/Turbo-Diesel-Motor-V ... dZViewItem proberen in te krijgen..Gas en een 2 liter busmotor :?

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 05 nov, 2007 2:19

het liep de eerste 2 maand na koop busje zeer goed daarna was het :fasttalk: iedere keer schelden en ben ik begonnen met uitbouw toen heb ik het busje aaan de kant gezet wegens geld gebrek en nu dus tijd gebrek
duszz word het tijd dat de bus een nieuw baasje vind
en wat betreft die diesel busjes wel eens met zo een dieseltje op de snelweg gereden ik kan je vezekeren de gemiddeld vrachtauto is sneller is

JeeWee
Geregistreerd lid

Bericht door JeeWee » di 27 nov, 2007 23:24

hee wat leuk, meer VW / saab verwanten hier. Ben zelf VW bezitter, heb een 80tiger bus met 2.0l luchtgekoelde motor op gas. Soms ook problemen maar nu wel verholpen, ligt veelal aan carburateur / LPG verdamper combinatie! Succes met de verkoop.

Plaats reactie