te koop vw t3 bus luchtgekoeld
-
tanisha
- Geregistreerd lid
te koop vw t3 bus luchtgekoeld
door verlies van stalling moet ik mijn vw t3 busje 1982 met 2.0 lucht gekoelde motor verkopen.
het busje is groen met een wit dak (niet verhoogt)
er zit een ruilmotor in zou 30.000km gereden moeten hebben
is op kenteken lpg (ben ik me begonnen om uit te bouwen)
heeft een aanjager (dus geen beslagen ramen bij stilstand)
heeft lichtmetalen velgen (er zitten ook nog 6 stalen bij)
verder zitten er heelveel onderdelen bij onderandere extra motor in zware uitvoering, voor deuren met tocht raampjes, zij schuiframen, opel zafira interieur met schuifbare achterbank en nog veel meer
om kort te wezen kan dit echt iets leuks worden ik vraag voor alles bij elkaar 2500 euro het busje is nu gestald in de buurt van hoorn
dus roept u maar voor meer info
het busje is groen met een wit dak (niet verhoogt)
er zit een ruilmotor in zou 30.000km gereden moeten hebben
is op kenteken lpg (ben ik me begonnen om uit te bouwen)
heeft een aanjager (dus geen beslagen ramen bij stilstand)
heeft lichtmetalen velgen (er zitten ook nog 6 stalen bij)
verder zitten er heelveel onderdelen bij onderandere extra motor in zware uitvoering, voor deuren met tocht raampjes, zij schuiframen, opel zafira interieur met schuifbare achterbank en nog veel meer
om kort te wezen kan dit echt iets leuks worden ik vraag voor alles bij elkaar 2500 euro het busje is nu gestald in de buurt van hoorn
dus roept u maar voor meer info
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
de lucht gekoelde motor liep niet goed op lpg dat heeft de volgende rede de lpg wordt verwarmt door middel van een buis door de uitlaat pijp waar vloeibaare lpg door heen loopt
dit heeft maar een levensduur van een paar jaar daar na wordt het een grote steekvlam
er is dus een tweede en nieuwer sisteem daar loopt er water door de uitlaat
en die zal er dus opgebouwd moeten worden of terug bouwen naar beziene wat ik dus van plan was
en die zal er dus opgebouwd moeten worden of terug bouwen naar beziene wat ik dus van plan was
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Ik zou er zoiets http://cgi.ebay.de/Turbo-Diesel-Motor-V ... dZViewItem proberen in te krijgen..Gas en een 2 liter busmotor 
-
tanisha
- Geregistreerd lid
het liep de eerste 2 maand na koop busje zeer goed daarna was het
iedere keer schelden en ben ik begonnen met uitbouw toen heb ik het busje aaan de kant gezet wegens geld gebrek en nu dus tijd gebrek
duszz word het tijd dat de bus een nieuw baasje vind
en wat betreft die diesel busjes wel eens met zo een dieseltje op de snelweg gereden ik kan je vezekeren de gemiddeld vrachtauto is sneller is
duszz word het tijd dat de bus een nieuw baasje vind
en wat betreft die diesel busjes wel eens met zo een dieseltje op de snelweg gereden ik kan je vezekeren de gemiddeld vrachtauto is sneller is
-
JeeWee
- Geregistreerd lid