BMW 6-serie

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 16:34

jelger schreef::offtopic:
Jaja

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 20 jul, 2007 18:32

Inderdaad verbazingwekkend hoe mensen het presteren om een topic zo off-topic te krijgen.

Het gaat niet over een Benz! bij deze een aantal gele kaarten voor spelbederf 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 20 jul, 2007 18:34

ervani schreef:Inderdaad verbazingwekkend hoe mensen het presteren om een topic zo off-topic te krijgen.

Het gaat niet over een Benz! bij deze een aantal gele kaarten voor spelbederf 8)
Tja, soms is verder discussiëren over een ander onderwerp leuker, na verloop van tijd worden er dan wel weer on topic berichten geplaatst.

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » za 21 jul, 2007 13:38

haha, gewoon praten inderdaad het maakt niet uit waar je uitkomt toch? :D

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » za 21 jul, 2007 13:44

ervani schreef:Inderdaad verbazingwekkend hoe mensen het presteren om een topic zo off-topic te krijgen.

Mag ik jou vragen wat dit dan met het topic te maken heeft :?:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 21 jul, 2007 15:20

Je mag vragen je krijgt echter geen antwoord :twisted:

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » zo 22 jul, 2007 20:14

Deze lijkt me toch vrij goed geprijsd, belastingvrij en Full Options, helaas geen 635CSi. '78 BMW 630CS

Zelf heb ik deze verkoper even een mailtje gestuurd. Ik weet het niet moeders mooiste, sterker dit is typisch zon (eerder in dit topic besproken) verragt exemplaar. Maar hey, mijn portemonnee is nou eenmaal niet zo dik als de auto's die ik rijd :lol: dus moet ik het met een wat mindere staat stellen. Maarja hij is wel belastingvrij en staat hier in de buurt en ik heb vakantie dus kijken kan geen kwaad. Ik vind het persoonlijk ook mooier om dingen zelf een beetje op te knappen. '79 BMW 630CS

Wel beide automaten :cry:

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » ma 23 jul, 2007 0:55

een automaat is juist netjes in zo´n ding ;)

maar beide carburateur en ik ken die wagens wel van eerder, niet echt super fantastisch te noemen :)

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » ma 23 jul, 2007 11:00

Een automaat moet in een 7-serie, niet in een 6-serie :)

Carburateur is inderdaad wel wat minder.

Zijn hier nog een beetje ruilmotoren voor te vinden? Of zijn die zeer prijzig?

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » do 26 jul, 2007 16:19

Hmm die gast heeft niet gereargeert op mijn vraag 'wat ie moest kostten met nieuwe apk, gezien de huidige bijna verlopen is'. Zal wel zon groot gat in de bodemplaat gerot zijn dat je bij motorstoring over kan gaan op Flinstone-aandrijving :lol:

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » za 04 aug, 2007 0:47

Zag vandaag nog een 2de generatie 635CSi met handbak bij de supermakt mensen kinderen wat een wagen :shock:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 04 aug, 2007 18:14

Testa-Rossa schreef:Zag vandaag nog een 2de generatie 635CSi met handbak bij de supermakt mensen kinderen wat een wagen :shock:
Foto?

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » za 04 aug, 2007 20:41

Neem meestal geen camera mee als ik ff een bak bier haal :lol:

Dus helaas...

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » zo 26 aug, 2007 22:36

BMW 635 CSi '79

Tis dat ik geen geld heb, belastingvrij, goede km-stand, goede prijs, in de buurt, vol jaar apk, garantie, handbak, mooi kleurtje, org. NL auto, leder interieur.

Precies wat ik moet hebben... foto's zijn wel wat minder.

* Zoekt sponser * :mrgreen:

Hier misschien iemand? :lol:

Plaats reactie