Lukt niet met een Saab denk ik...let vooral op het eind
Behendige Mini
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Behendige Mini
http://dailymotion.alice.it/it/cluster/ ... om-sympa/1
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
WTF is een stoppieTesta-Rossa schreef:Kende hem al, had hem overigens een zet niet gezien. Blijft een briljant filmpje, en tsja een stoppie met een auto vind ik toch ziek hoor
Ow, nou zie ik het, is dat helemaal op het eind, met de wieltjes los. Briljant... Heeft zo'n oude mini achter of voorwielaandrijving?
-
Wouter
- Donateur (2x)

nelfrikandel schreef:Heeft zo'n oude mini achter of voorwielaandrijving?
Wel een supermooi filmpje zeg. Ben benieuwd wat voor remmen hieronder zitten. ik heb al lopen experimenteren met nieuwe schijven en Mintex en Ferodo blokken, maar zo'n 'stoppie' heb ik nog niet kunnen maken!
-
Marknett
- Lid van verdienste
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Geen gezichtsbedrog, kijk maar:Marknett schreef:Dat ding is ingekort lijkt wel (Of is het gezichtsbedrog ...?)
Verklaart wel waarom ie zo'n 'stoppie' kan maken (vreemd woord trouwens. Suri-straattaal ?)
Wel gaaf trouwens.

En zie het versil in lengte.
Het beste te zien aan de hand van de achterste zijruit en de dorpel tussen de deur en het achterwiel.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Heej.. hij/zij is idd korter gemaakt. Nu valt me ook op dat de voorwielen groter zijn dan de achterwielen. Maar ja, in de originele 10" of 12" velgjes kan je dan ook geen joekels van schijven met klauwen kwijt..
@ Marknett: helaas heb ik nog wat plaatwerk op het to do-lijstje staan, de slijptol moet dus inderdaad nog even uit de kast getrokken worden..
@ Marknett: helaas heb ik nog wat plaatwerk op het to do-lijstje staan, de slijptol moet dus inderdaad nog even uit de kast getrokken worden..
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Wat een ophef over het woordje 'stoppie' dit is inderdaad doodnormale motortaal, en volgens mij zelfs het officiele woord ervoor (zou me niet verbazen als het in het woordenboek staa)t. En zoals gezegt in principe het tegenovergestelde van de wheelie met als grootste verschil dat je bij een stoppie gelimiteerd bent in de afstand omdat je op je voorwiel geen aandrijving hebt (in geval van een motorfiets).
-
Marknett
- Lid van verdienste
-
Marknett
- Lid van verdienste
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Dinkie heeft denk ik achterwielaandrijving
vandaar ook de kleine achterwieltje´s en de grotere vorwielen.
Dan lingert ie wat meer aan de achterkant en heeft ie wat meer grip aan de voorkant, daarom kan die ook van die mooie donuts maken.
Wel een super gaaf dinkie, wil k ook wel eens even proberen
En zo´n stopie aan het eind maakt hem wel even.
Nu ik het filmpje nog een keer bekijken denk ik trouwens dat ie voorwielaandrijving heeft, want die achterwieltjes zijn wel erg vaak van de grond, maar hoe kun je nou een donut maken met voorwielaandrijving?
vandaar ook de kleine achterwieltje´s en de grotere vorwielen.
Dan lingert ie wat meer aan de achterkant en heeft ie wat meer grip aan de voorkant, daarom kan die ook van die mooie donuts maken.
Wel een super gaaf dinkie, wil k ook wel eens even proberen
En zo´n stopie aan het eind maakt hem wel even.
Nu ik het filmpje nog een keer bekijken denk ik trouwens dat ie voorwielaandrijving heeft, want die achterwieltjes zijn wel erg vaak van de grond, maar hoe kun je nou een donut maken met voorwielaandrijving?
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid