Moe van...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Zo denk ik er al jaren over josephinejosephine schreef:
En och, die brandstofprijzen, met een beetje aangepast rijgedrag, wat minder bumperkleven, gewoon netjes aan de snelheid houden en dat soort dingen kun je al snel een mooier verbruik scoren, dussssss, zolang je de ergernis top tien van Ome Koos nog iedere minuut tegenkomt moet je dat gezeur over brandstofprijzen niet al te serieus nemen. Ook je wagen goed onderhouden wil wel eens helpen .......... en ook daar beknibbelen mensen op (zelfs op iets simpels en kostenloos als het checken van je bandenspanning).
maar die bekeuring die je scoort kost veel benzinejonatas schreef:Bumperkleven, spaart brandstof.
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Goede bak ditJohn schreef:Velen kunnen best buiten de spits reizen danwel met het OV. Het argument dat je vaak hoort 'het OV werkt niet' is mij veel te gemakkelijk. Ik ga regelmatig met het OV, kost me veel tijd maar ik kan dan nog wel werken. Zo, nu houd ik ermee op.
Openbaar vervoer is veel te duur, en als de zon te hard schijnt rijd de trein al niet meer
maar die bekeuring die je scoort kost veel benzinejonatas schreef:Bumperkleven, spaart brandstof.
Ja, en als je een 'jeugdige bestuurder' bent zelfs een punt, ik doe dan meestal direct het knipperlicht naar links
Persoonlijk heb ik overigens nog geen Saab, rijd sinds december motor, en qua kosten/file/parkeren hoor je mij niet klagen. Met mijn Honda; doe ik niet aan warm rijden, Rijd ik in de 2 door tot de 80, accelereer ik altijd vol, houd ik geen constante snelheid. En tóch rijd ie 1 op 30 euro 95, indien de benzineprijs stijgt schop ik de deuk in mijn tank nog groter (de tankinhoud is van 19 inmiddels tot 14liter geslonken), op deze manier kan ik blijven tanken met een glimlach
Vraag me ook af of als je in de zomer iedere dag een uur in de file staat... je niet overweegt zomers motor te rijden (offc. gewoon naast de Saab)?
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Tank zelf95 in die BMW vandaag 1.39 vorige week ook in de Saab gegooit toen 1.43, maar daar loopt ie niet lekker op, dus numoijn ouders weer terug zijn, die wat meer verdienen
word er V-power 98 in gegooit, volgen mij ligt dat hier op 1.49 ofzo
Maar wij draaien wel 20.000 in t jaar, en dan kost zo´n 2.3 bezine wel aardig wat
Maar wij draaien wel 20.000 in t jaar, en dan kost zo´n 2.3 bezine wel aardig wat
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Toch haalde ik met de 9000 2.3T die eigenlijk 98 nodig had met iets meer moeite dan met 98 octaan met 95 octaan bijna het zelfde zuinige verbruik als met 98 octaan, zij het met iets meer moete maar wel voordeliger door de goedkopere ltr prijs.
1:12,5 met 98 octaan(super) ook gehaald met 95 octaan(euro)
1:12,5 met 98 octaan(super) ook gehaald met 95 octaan(euro)
-
DDJ
- Geregistreerd lid