http://www.youtube.com/watch?v=ALZIS-5V_mY
een sterke civic
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
bergra
- Geregistreerd lid
-
Rizzibizzi
- Geregistreerd lid
Een Civic heeft dan weliswaar niet de charme en klasse van een Saab, toch zijn het goed rijdende en kwalitatief goede auto's. U begrijpt, ondergetekende is ooit bezitter geweest van zo'n Oosterse mobiel. Een Honda Civic Coupe. Lichtmetalen velgen, verlaagd, sportuitlaat, sportluchtfilter...enfin u kent het verhaal. Mind you, destijds was ik 19 jaar en dus moet het Civic debakel als een fase worden gezien. Hoe het ook zij, de Civic (op G3) startte altijd en gaf verder nagenoeg geen significante problemen die niet onlogisch zijn. De motor warmrijden e.d. was ook niet aan de orde en toch bleef alles relatief heel, al met al dus een prima wagen (althans voor zover te verwachten valt onder de gegeven omstandigheden).
Voor alle duidelijkheid, na de Civic kwam mijn eerste Saab (een 9000 2.3 Turbo Griffin) en daarmee is de Civic fase afgesloten.
Voor alle duidelijkheid, na de Civic kwam mijn eerste Saab (een 9000 2.3 Turbo Griffin) en daarmee is de Civic fase afgesloten.
-
Rizzibizzi
- Geregistreerd lid
Ik tik het voor de zekerheid toch af, maar mijn Alfa 156 is ook verassend betrouwbaar. Toch ook hier een nuancering, ik rij overdreven rustig. Vrienden die 'sportief', althans minder rustig, rijden hebben wel een pakket aan problemen gehad (motor en/of versnellingsbak vervangen, koppeling aan gort).jonatas 900s schreef:Klopt,
zoals (bijna) alles uit japan zeer betrouwbaar is.
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Rizzibizzi
- Geregistreerd lid