Het is een hele tijd geleden (5 maanden!) maar de mat is nog steeds vettig nat. Hoe krijg je dit ooit weer droog?
Dank

Saillant detail: Ik had een pakje vers gedrukte visitekaartjes voor een klant achterin liggen. Deze was per ongeluk achtergebleven van de hele lading. Ik ontdekte het pakje vanmiddag: Het is aan de onderkant anderhalf keer zo dik gewordenOosthoek schreef:Die chemische troep droogt inderdaad niet vanzelf. De manier van tonke40 lijkt mee een goeie methode om je mat weer proper te krijgen.

Hoi.Vyv schreef:Troost jullie dat het maar koelvloeistof is. Een maat van mij had een jerrycan diesel achterin z'n Range om laten vallen. Dat ding stonk een half jaar later nog
Een waterstofzuiger?De900C-GAS schreef:Hoi.Vyv schreef:Troost jullie dat het maar koelvloeistof is. Een maat van mij had een jerrycan diesel achterin z'n Range om laten vallen. Dat ding stonk een half jaar later nog
Wie kan zich nog de glazen limonadeflessen nog herinneren??![]()
Ik heb het gehad dat een fles Cola aan stukken was en alles, maar dan ook alles plakte toen in mijn kofferbak.![]()
Nee, cola stinkt op zich niet, maar dat geplak van dat spul is echt erg.
Ik heb toen meerdere malen een reinigings apparaat hiervoor moeten gebruiken.![]()
Wie weet toevallig hoe zo'n apparaat heet??![]()
Op mijn werk hebben wij 'd'r ook een.![]()
Het is een soort stofzuiger die water op kan zuigen, maar ook voorzie van een aparte tank met reinigingsvloeistof.
Groeten.
De900C-GAS