Zoon in auto

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Geert-Jan
Geregistreerd lid

Zoon in auto

Bericht door Geert-Jan » wo 14 feb, 2007 13:37

Hoi,

Vorige week heb ik mijn 1e zoon in onze 1e saab naar huis gereden (vanaf het ziekenhuis).

Een prima gevoel dat je een goede constructie rondom je familie hebt.

Met Moeder en zoon gaat het overigens prima, ook wel belangrijk.

Groeten,

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 14 feb, 2007 13:56

Haha, gefeliciteerd... Heel herkenbaar. Voor het eerst in je leven met zoiets kwestbaars en teers als je eigen kind (dat je net geboren hebt zien worden) in een plastic kuipje naar je auto lopen, om voorhet eerst als vader van een gezinnetje, aan het stuur en het kindje in de cosimosi op de achterbank naar huis te rijden... Ik heb nog nooit zo rustig, bewust en alert autogereden... :O:

Mooi hè! Was ook mijn eerste SAAB overigens, die ik toen net 2 maanden had (en nu nog heb)...

Geniet ervan.

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » wo 14 feb, 2007 16:01

[quote="nelfrikandel"]Ik heb nog nooit zo rustig, bewust en alert autogereden... quote]

Was inderdaad ook mijn meest voorzichtige ritje ooit!

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » wo 14 feb, 2007 19:14

Doc schreef:
nelfrikandel schreef:Ik heb nog nooit zo rustig, bewust en alert autogereden... quote]

Was inderdaad ook mijn meest voorzichtige ritje ooit!
Gefeliciteerd! ik hoop dit ritje over 5mnd ook te kunnen maken, kijken of ik dan ook zo bewust en alert ben :D

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Zoon in auto

Bericht door 72sonett-III » wo 14 feb, 2007 19:26

Geert-Jan schreef:Vorige week heb ik mijn 1e zoon in onze 1e saab naar huis gereden...
Gefeliciteerd.
Zou het niet mooi zijn als hij over ca 18 jaar zelf in nog dezelfde auto zou kunnen rijden?

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » wo 14 feb, 2007 19:44

Gefeliciteerd :!: :!: beerchug: :drunksingers:

solo
Geregistreerd lid

Bericht door solo » do 15 feb, 2007 0:17

Gefeliciteerd hoor!!
Altijd een machtig gevoel om met je verse kleine naar huis te rijden :)

Maar wacht maar tot je 1,5 jaar verder bent ....

Afbeelding

Afbeelding

8)

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 15 feb, 2007 0:39

Gefeliciteerd, maar ik hoop toch dat de komende 10 jaar er niet plotsling een dame op de stoep staat met de mededeling dat ik dit moment binnenkort ook ga beleven. Na die 10 jaren wil ik me wel bij dit selecte gezelschap aansluiten :wink:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 15 feb, 2007 13:10

Oosthoek schreef:Gefeliciteerd, maar ik hoop toch dat de komende 10 jaar er niet plotsling een dame op de stoep staat met de mededeling dat ik dit moment binnenkort ook ga beleven. Na die 10 jaren wil ik me wel bij dit selecte gezelschap aansluiten :wink:
10 jaren?
Het kan sneller gaan dan je denkt :wink: .

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 16 feb, 2007 23:38

S@@bman schreef:
Oosthoek schreef:Gefeliciteerd, maar ik hoop toch dat de komende 10 jaar er niet plotsling een dame op de stoep staat met de mededeling dat ik dit moment binnenkort ook ga beleven. Na die 10 jaren wil ik me wel bij dit selecte gezelschap aansluiten :wink:
10 jaren?
Daar ben ik juist zo bang voor :lol:

patser
Geregistreerd lid

Bericht door patser » za 17 feb, 2007 0:17

gefeliciteerd

het is een geweldig gevoel!
mijn zoon is nu 9 maanden en nog veel leuker geworden. De knapste was natuurlijk al :D :D

Jan Hein

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 17 feb, 2007 22:58

Oosthoek schreef:
S@@bman schreef:
10 jaren?
Daar ben ik juist zo bang voor :lol:
Ach, als je één keer kinderen hebt, wil/kan je nooit meer zonder.
Ik snap je angst wel en ik denk dat de meeste mannen die angst wel kennen.

Zolang je maar niet gaat stoppen met bepaalde bezigheden omdat je kinderen gekregen hebt en denkt 'dat het nu niet meer kan'.
Het is vaak een kwestie van even wat te minderen (door de drukte) en later de draad weer volledig oppakken (bij gelijk welke hobby).

Tip: kleed je gewoon zoals die foutert in het foldertje dat je in de Autotron kocht vorige week en ik denk dat je nog wel een tijd safe bent :wink: :lol: .

Plaats reactie