Oude diesels niet in Utrecht. 96 foto!!!
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Re: Oude diesels niet in Utrecht. 96 foto!!!
Kijk eens mensen, de wereldvreemde dwazen van het Politbureau 030 hebben weer iets nieuws verzonnen; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
-
op
- Donateur (4x)

Oh daar haal jij je inspiratie?jeroen701125 schreef:Kijk eens mensen, de wereldvreemde dwazen van het Politbureau 030 hebben weer iets nieuws verzonnen; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dat ook weer duidelijk
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Als dat doorgaat is er weer een centrum dat leegloopt en de kleine middenstand om zeep helpt. Alleen nog maar ketens in het centrum en Shopping-malls erbuiten. Het kan niet de bedoeling zijn dat leefbaarheid en economie ten koste moet gaan van vermeende duurzaamheid.
-
op
- Donateur (4x)

Dat dachten wij 15 jaar geleden ook. Bij de maatregelen van toen. Maar het is drukker dan ooit!
Je fiets kan je ook al nergens meer parkeren, maar er rijden wel veel bussen, dat gaat prima.
Zie eerder in dit topic: die bussen zijn schoon
@ jeroen701125: Nu je binnenkort 45 wordt, is je MLC hopelijk gauw voorbij en kun je zonder dat geenstijl gescheld.
Je fiets kan je ook al nergens meer parkeren, maar er rijden wel veel bussen, dat gaat prima.
Zie eerder in dit topic: die bussen zijn schoon
@ jeroen701125: Nu je binnenkort 45 wordt, is je MLC hopelijk gauw voorbij en kun je zonder dat geenstijl gescheld.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Nou, die bussen kan ik schieten. Tijdje geleden met mijn uk een tijd in weer en wind vergeefs staan wachten bij een P+R bushalte ten westen van Utrecht bij een Theater. Geen bus waargenomen en niet eens een tijdtabel bij de halte. Ook geen informatietel.nr. WAARDELOOS!
(thuis online gecheckt wat het rijschema voor die dag had moeten zijn en of iets uitgevallen was of tijdelijk verplaatst, maar volgens de site werden de haltes gewoon bediend. (niet dus)
Op de hoofdweg die naar de Meern leidde, reden wel frequent regionale bussen, maar vanaf de (tevens niet gratis te gebruiken) parkeerplaats die overvol was, was er geen trap of pad dat naar die weg omhoog.
Dus na een tijdje alsnog de auto het centrum in gereden, hetgeen prima te doen was op een zaterdagochtend en zonder heel veel moeite een betaalde plek gevonden die gewoon met het gele pasje is te gebruiken.
(thuis online gecheckt wat het rijschema voor die dag had moeten zijn en of iets uitgevallen was of tijdelijk verplaatst, maar volgens de site werden de haltes gewoon bediend. (niet dus)
Op de hoofdweg die naar de Meern leidde, reden wel frequent regionale bussen, maar vanaf de (tevens niet gratis te gebruiken) parkeerplaats die overvol was, was er geen trap of pad dat naar die weg omhoog.
Dus na een tijdje alsnog de auto het centrum in gereden, hetgeen prima te doen was op een zaterdagochtend en zonder heel veel moeite een betaalde plek gevonden die gewoon met het gele pasje is te gebruiken.
-
op
- Donateur (4x)

Als je de stad kent, kan je overal nog wel parkeren. Het kost wel een godsvermogen, daarom neem ik altijd de stads bus. Rijdt om de 10 minuten, in 10 minuten ben je in het centrum en je kan nog zitten ook.
Het is goedkoper dan parkeren en het scheelt een hoop tijd. En als het mooi weer is pak ik de fiets natuurlijk
Het is goedkoper dan parkeren en het scheelt een hoop tijd. En als het mooi weer is pak ik de fiets natuurlijk
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ja, dat wilde ik dus ook netjes doen. (zie boven) Maar kennelijk komt het voor dat ze niet altijd en overal volgens de dienstregeling komen opdraven. En up-to-date halte informatie (bij de halte zelf) mag een OV-reiziger toch wel als voorwaarde stellen. Verwijzen naar websites en apps lijkt mij hier volledig ongepast. Een telefoonnummer dat bereikbaar is gedurende de tijden dat er OV rijdt, vindt ik ook niet meer dan redelijk. Een calamiteit, storing niet op komen draven van een bus moet men toch ergens kunnen melden?
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Van MLC nooit last gehad en zal niet komen ook. Door de teksten van GeenStijl heen lezen is een kunst die niet iedereen verstaat en daar kunnen de betrokkenen niets aan doen; voor hen is er de Mainstream media die het volk lekker in slaap sust en onwetend houdt. Het is maar net waar de voorkeur ligt hoor, die Pauw is natuurlijk een lekkere politiek correcte vogel, dat wel.op schreef: @ jeroen701125: Nu je binnenkort 45 wordt, is je MLC hopelijk gauw voorbij en kun je zonder dat geenstijl gescheld.